The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
mulle olis riittänyt toi ykkössarja mutta rouvalle tuli iltatähtikuume
Laita tulemaan tänne jos kyllästyttää :D Ne pienemmät siis. Varmaan muuten vaikee olla muuten iso lapsi kun kukaan ei huoli, tinkukin halus ne pienemmät että sais sylitellä.



Kirahvi & pikkukirahvi lähtee nyt mummoloimaan, ja isompi meistä saattaa viihtyä illalla parin oluen merkeissä. Heippa :wave:
 
IhanaValo
Miekin koitan irrottautua koneelta hetkeks muihin hommiin..

Muuten, vielä juhlista..oisko teistä noloa pyytää anoppia siskoineen sinne baariin, kun siinä meille tilatussa pöydässä ois vielä tilaa? Nuorekkaita +/- 50v. ovat ja mietin et saattaisvat tykätä kun baarissa soitetaan sillon suomirokkia..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miekin koitan irrottautua koneelta hetkeks muihin hommiin..

Muuten, vielä juhlista..oisko teistä noloa pyytää anoppia siskoineen sinne baariin, kun siinä meille tilatussa pöydässä ois vielä tilaa? Nuorekkaita +/- 50v. ovat ja mietin et saattaisvat tykätä kun baarissa soitetaan sillon suomirokkia..
mun mielestä ei ole noloa mutta paheksun tota että +-50 pitää erikseen mainita että on nuorekas
 
IhanaValo
mun mielestä ei ole noloa mutta paheksun tota että +-50 pitää erikseen mainita että on nuorekas
No oon nähnyt niitäkin +-50v. jotka ei esim.tykkää suomirokista saatika saata jopa tanssia/laulaa sitä, tai sit tiedän et jotkut senikäiset pukeutuu kuin vanhat mummot, joita he eivät vielä ole. Sitä vaan halusin sanoa tuolla nuorekkaalla, että nää ko.rouvat eivät ole vielä "kalkkiksia" millään tavalla. Ei sitä pidä paheksua :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miekin koitan irrottautua koneelta hetkeks muihin hommiin..

Muuten, vielä juhlista..oisko teistä noloa pyytää anoppia siskoineen sinne baariin, kun siinä meille tilatussa pöydässä ois vielä tilaa? Nuorekkaita +/- 50v. ovat ja mietin et saattaisvat tykätä kun baarissa soitetaan sillon suomirokkia..
Ei mun mielestä ollenkaan :) Kyllä mä pyytäisin mun tuonikäisiä vanhempia meidän kanssa synttäreiden jatkoille, jos olisi samanlainen tilanne.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Yksi tai kaksi tukappaa jaljella 3. pva aloitetusta askista, josta yksi rooki meni tuhluun katkettuaan ja toisesta puolet samasta syysta. Ei kovin paha, eihan?

Mutta mista saan lisaa, kun nuo loppuvat? Tai sitten vain totean, etta siina oli nama polttelut. :D

No problem
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Laita tulemaan tänne jos kyllästyttää :D Ne pienemmät siis. Varmaan muuten vaikee olla muuten iso lapsi kun kukaan ei huoli, tinkukin halus ne pienemmät että sais sylitellä.



Kirahvi & pikkukirahvi lähtee nyt mummoloimaan, ja isompi meistä saattaa viihtyä illalla parin oluen merkeissä. Heippa :wave:
no pieniä on kiva sylitellä mutta joku 18v ni oishan se vähän outoa sylitellä lähes aikuista,varsinkin kun sen ikänen tuskin syliin tulis ellei nyt sitten puhuta jostain muustakin jota sitten taas ei ihan tän ikänen sen ikästen kanssa...:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä