The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaksoset 21.5.–20.6.

Väsymätön ja puhelias Kaksoset tarvitsee älyllisesti stimuloivan kumppanin. Herkästi tylsistyvä Kaksonen vaatii kumppaniltaan spontaania heittäytymiskykyä, härskiä ja viekasta huumorintajua ja seikkailunhaluista luonnetta.

Sydämen valittu ei kuitenkaan saa tukahduttaa omaa tilaa vaativan Kaksosen vapautta: flirttaileva Kaksonen haluaa valloittaa mielitiettynsä joka päivä uudelleen ja kaipaa myös itse suunnattomasti huomiota – mutta ei kiristäviä ja tukahduttavia kahleita. Kaksonen on hurmaava ilmestys, mutta hyvin oikullinen tuuliviiri.

Kaksoset saavat kaipaamiaan romanttisia haasteita Oinaan, Vesimiehen ja Leijonan kanssa. Sen sijaan Kaksosen päähänpistot loukkaavat helposti haavoittuvaisia vesimerkkejä kuten Kaloja ja Rapua.

Tarkka Neitsyt on liian konservatiivinen ja tulinen Skorpioni liian mustasukkainen flirttailuun taipuvaiselle Kaksoselle.

Parhaat mahdollisuudet onneen: Oinas, Vesimies, Leijona, Jousimies

Turha yrittää: Rapu, Neitsyt, Kauris, Härkä

:D

tuossakaan ei kaikki pidä paikkaansa :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Kaikki muu pitää paikkaansa mutta tuo seksi-osio hieman menee hakuseen.. Mie tarvin tilaa ja omaa aikaa, jos sitä haluan ja pyydä niin silloin tarkoitan sitä myös :) Omistani pidän huolen ja omiani myös puollustan.. Mutta minulla tuo saamelainen veri on vielä vahvempi mitä oinaan luonne :)

Edit..

Seksin suhteen mulla ei ole kiire saada omia tapreita tyydytetyksi, rakastan katsoa naista joka rukoilee suuseksin aikana lopettamaan mutta silti haluaa vielä yhden ;)
:snotty:
 
Vika parisuhteissa ei siis olekaan minussa vaan horoskoopissa :)
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27942805:
NEITSYT


Rakkaus:

Säilyttääkseen elämänsä mielekkäänä tulee Neitsyen oppia luottamaan herkkiin vaistoihinsa ja pystyä sanomaan "ei" heti kun siltä tuntuu. Neitsyt on omassa elementissään silloin kun hän saa rauhassa keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Ellei Neitsyen henkinen elämä täytä mielekkyyden vaatimuksia tulee hänestä pikkutarkka saivartelija ja muiden epäkohtiin ja puutteisiin takertuva häirikkö. Moni Neitsyen kumppani on joutunut nostamaan kytkintä tämän ilmiön edessä. Vaikka se tuntuukin helpolta ja nautinnolliselta vaihtoehdolta niin Neitsyelle ei ole syytä luovuttaa vastuuta kaikista arkipäivän rutiineista ellet sitten halua jakaa elämääsi robotin kanssa.

Seksi:

Seksuaalisesti Neitsyt on yhtä tarkkanäköinen, huolellinen ja varautunut kuin muussakin elämässä. Ajan paikan ja fiiliksen täytyy olla kohdallaan ennen kuin Neitsyt pystyy vapautumaan täydellisyyden tavoittelustaan ja antautumaan seksuaaliselle nautinnolle. Keskinäinen luottamus ja varaukseton hyväksyminen on elinehto Neitsyen onnistuneelle seksielämälle. Kun olet voittanut Neitsyen varauksettoman luottamuksen ja rakkauden tulee hän etsimään ja löytämään sinun herkimmät mielihyvän pisteesi ja johdattamaan sinut kerta kerralta syvemmälle nautinnon loputtomiin syvyyksiin. Neitsyelle on suuri kynnys oppia vastaanottamaan hellyyttä ja yleensä se voi tapahtua vasta sitten kun hän on saanut ensin hoitaa oman osuutensa.


:D
 
Mie oon aika ujo ja hiljanen, ainakin aluks. En mie hirvee räpättäjä oo vaikka minuun tutustuiskin, tietyssä seurassa saatan höpötellä enemmänkin mut sit pitää olla porukassa "kodikas" olo..vai miten sen ilmasis.. Huolettaa kovasti jos sanonkin jotain tyhmää ja sitten jääkin sanomatta asia jos sitä olikaan.
Kouluaikaan esitelmät luokan edessä oli painajainen. Yleensä jännitin niin paljon että se meni siihen paperista lukemiseen ja punasteluun.

Ja kaiken kukkuraks oon niin kiltin näkönenkin, liian kiltin et miusta sais esim.seksikkään näköistä tekemälläkään.
Kyllä varmaan jokaisesta saisi seksikkään näköisen :)

Tai no en tiedä, tuo sun kirjoitus sopii kyllä aika hyvin minuunkin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä