The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27933233:
Niinpä ja ilman niitä papereita mulle ei voi suunnitella yhtään mitään. Ja paskin homma on se et karenssi jatkuu niin kauan et saan ne paperit ja en voi ilman niitä hakea edes mihinkään kurssillekaan.
niiillä jokka panttaa niitä papruja pitäs olla joku tilivelvollisuus niin joutuisivat korvaamaan kansalaiselle odottelusta aiheutuneen vahingon
 
kahvikirahvi
Huomenta kaikki!
Sangen pirullista kun pikkupuolikas osaa kavuta sängystä ja avata makuuhuoneen oven tosi huomaamatta, ja nyt se on vielä joku aika sitten rohkaistunut että uskaltaa mennä rappuset alas kokonaan. Nyt se sitten aamusin ruukaa käydä alakerrassa tekemässä jotain kepposta ennen kun tulee herättämään mut. Tänään se oli tyhjentäny mun laukun, ja sitten se tuli sänkyyn herättämään mua iloisesti suu täynnä tamppooneja :)
 
Huomenta kaikki!
Sangen pirullista kun pikkupuolikas osaa kavuta sängystä ja avata makuuhuoneen oven tosi huomaamatta, ja nyt se on vielä joku aika sitten rohkaistunut että uskaltaa mennä rappuset alas kokonaan. Nyt se sitten aamusin ruukaa käydä alakerrassa tekemässä jotain kepposta ennen kun tulee herättämään mut. Tänään se oli tyhjentäny mun laukun, ja sitten se tuli sänkyyn herättämään mua iloisesti suu täynnä tamppooneja :)
:LOL:

laita oveen hakanen tai portti rappusiin/portti kiinni jos sellainen jo on
 
Hakasen vois kyllä laittaa oveen, tai sitten pitää alakerran porttia öisinkin kiinni. Sitä ei vaan meinaa muistaa laittaa kun vien pp.n iltasin omaan huoneeseen pinnikseen nukkumaan, mutta jos se herää niin otan sen viereen kun oon laiska :D
Tai kääntää kahva toisinpäin?
Ehkä kohta muistat portinkin jos useinkin pp alkaa alas menemään.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Siitä tapaamisesta sen verran että mulle sopisi parhaiten lauantaipäivä.
Lauantaisin olen usein töissä mutta kyllä perjantaikin sitten käy jos se on parempi päivä. Voin sitten yritää vaikka mennä myöhempään töihin la.
Ajattelin vain jos perjantaina menee myöhään :saint:
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Tai kääntää kahva toisinpäin?
Ehkä kohta muistat portinkin jos useinkin pp alkaa alas menemään.
Mun piti kääntää se kahva jo ajat sitten mutta siinä on ne ruuvit sen verran huonot että ruuvimeisseli pyöri tyhjää, enkä valitettavasti omista akkuporakonetta. Mutta oon jo monta viikkoa suunnitellu lainaavani sellasta kun pitäis asennella keittiön kaappeihin niitä lapsilukkoja :D Oon tosi aikaansaava..
 
Mun piti kääntää se kahva jo ajat sitten mutta siinä on ne ruuvit sen verran huonot että ruuvimeisseli pyöri tyhjää, enkä valitettavasti omista akkuporakonetta. Mutta oon jo monta viikkoa suunnitellu lainaavani sellasta kun pitäis asennella keittiön kaappeihin niitä lapsilukkoja :D Oon tosi aikaansaava..
ikävä tuottaa sulle pettymys mutta jos ruuvin pää on muljaantunut niin huonoksi että siinä ei pysy manuaalinen ruuvimeisseli niin on epätodennäköistä että siinä pysyisi myöskään akkuruubvarin kärki :(
 
kahvikirahvi
Siitä tapaamisesta sen verran että mulle sopisi parhaiten lauantaipäivä.
Lauantaisin olen usein töissä mutta kyllä perjantaikin sitten käy jos se on parempi päivä. Voin sitten yritää vaikka mennä myöhempään töihin la.
Ajattelin vain jos perjantaina menee myöhään :saint:
Voihan pyytää päivän töistä vapaaksi, ja paljon paremmat onnistumismahdollisuudet kun tietää tälleen hyvissä ajoin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä