Miksi miehet pitävät aasialaisista naisista?

  • Viestiketjun aloittaja murrrrrrr
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Ehkäpä tuon tottelevaisuuden voi vaihtaa samantien siihen, että on vähemmän vittumainen kitisijä kuin suomalainen nainen joka ruikuttaa, kitisee ja nalkuttaa 24h.
Yllättävää ja harvinaista kommentaaria itsekritiikin muodossa suomalaiselta naiselta sisarilleen :p

Aasialainen nainen on seksuaalisesti hienovaraisempi ja vilpitön, sellainen on kaunista sukupuolesta riippumatta nähdäkseni. Lisäksi pidän siitä, että he pitävät tunteita tärkeinä eivätkä ajattele niistä niin proosallisesti.
 
"zeus"
SUOMALAINEN NAINEN PITÄÄ TAVARAANSA JONAIN IHMEEN "VALTTINA" JA ETTÄ SE ON VAIN MIES JOKA SIINÄ SEKSISSÄ SAA JOS HÄN ANTAA... AINA PÄÄ KIPEÄNÄ ETTEI VOI NYT... JA JOS MIES EI OO TEHENY JUST NIINKU SE ON SANONU NI SE MENEE SITÄ RATAA ETTÄ JOULUNA JA JUHANNUKSENA VOI SAADA KU AKKA ON PÄISSÄÄN! ulkomaalaiset varsinki aasialaiset ajattelevat hieman toisinpäin että antaisko tuo MIES mulle jos käyttäydyn hyvin ja teen hänen olonsa mukavaksi.
 
"Vieras"
[QUOTE="zeus";27941247]SUOMALAINEN NAINEN PITÄÄ TAVARAANSA JONAIN IHMEEN "VALTTINA" JA ETTÄ SE ON VAIN MIES JOKA SIINÄ SEKSISSÄ SAA JOS HÄN ANTAA... AINA PÄÄ KIPEÄNÄ ETTEI VOI NYT... JA JOS MIES EI OO TEHENY JUST NIINKU SE ON SANONU NI SE MENEE SITÄ RATAA ETTÄ JOULUNA JA JUHANNUKSENA VOI SAADA KU AKKA ON PÄISSÄÄN! ulkomaalaiset varsinki aasialaiset ajattelevat hieman toisinpäin että antaisko tuo MIES mulle jos käyttäydyn hyvin ja teen hänen olonsa mukavaksi.[/QUOTE]

No minä olen ihan tavallinen, luonnollisen kaunis suomalainen nainen. En vaadi mitään naisten peruskotkotuksia vaan perhe menee aina omien tarpeiden edelle. Pää ei ole koskaan kipeä enkä ole muutenkaan koskaan kiristänyt seksillä enkä kieltäytynyt siitä. Teen kotityöt ja paljon muutakin kuin yleensä muut kanssasisareni. Mutta olen varmaankin liian helppo kun miehet ennen nykyistä ja nykyinenkin pihtaa. Tuntuu että miehet oikein haluavat sellaisen dominoivan pihtari kotkottajan oli se sitten suomalainen tai aasialainen...
 
En usko että kaikki miehet pitävät aasialaisista naisista ja varsinkaan samasta syystä. Pieni osa varmasti viehättyy siitä vanhanaikaisesta, tottelevaisesta vaimokkeesta, mutta eiköhän suurin osa viehäty ihan vaan persoonasta - ei siis jokaikisestä aasialaisesta. Jotkut sitten pitävät siroista naisista, ruskeasilmäisistä ja tummatukkaisista naisista. Usein aasialaiset ovat kilttejä ja kohteliaita, mitä voi myös pitää kauniina piirteinä.

Minunkin mielestäni itäaasialaiset ovat keskivertoa kauniimpia ja itämaisissa ravintoloissa vierailu on todella mukavaa, kun palvelu on todella kohteliasta ja iloista. En kuitenkaan alkaisi puhumaan mistään aasialaisfetissistä kohdallani. Ja varmasti hymyilisin jos joku mukava naapurin aasialaismies sattuisi hissiin samaan aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Mä en tiedä juurikaan miehiä, jotka pitäisivät erityisesti aasialaisista naisista.
Hyvännäköinen nainen toki on ilo silmälle ja ehkä muutenkin, mutta se ei taida olla kiinni siitä, onko nainen aasialainen, latino vai itä-blokki.

Pari sellaista oikein vannoutunutta aasialaisista pitävää miestä tiedän ja he ovat erittäin älykkäitä, kouluttautuneita ja kunnianhimoisia miehiä.
Tykkäävät noista piirteistä naisillakin, ja eikös ne aasialaiset ole keskimäärin aika älykkäitä.
Kiinalaisia ja japanilaisia tyttöystäviä siis lähinnä ollut näillä miehillä.
 
Cöccö
He eivät ole niin itsenäisiä kuin suomalaiset,
he ovat miestä palvovia, koska kotimaassaan mies on perheenpää, elättäjä,
heidän kulttuurissaan on mies määrännyt aina,
Pienemmät paikat kuin suomalaisnaisilla.
 
nooo
[QUOTE="vieras";25442750] Rinnaton suomalaisnainen haukutaan laudaksi mutta rinnaton aasialaisnainen onkin ihana ja seksikäs...[/QUOTE]

Ei mua oo haukkunu kuin naiset. Miehet taas on useimmiten tykänneet tyttömäisestä hoikasta vartalostani ja pienistä kiinteistä rinnoistani. Ehkä ne miehet kans valikoituu, näkeehän ne nyt hyvänen aika musta jo vaatteet päällä, etten oo iso enkä rehevä. Joten suurten rintojen perään olevat miehet ei tuu ees tekemään tuttavuutta ;)

Mutta haukkuja oon kyllä saanut vaan naisilta.
 
"Äh"
Suomalaisena naisena heitän vastakysymyksen: miksi ulkomaalaiset miehet vetoavat suomalaisin naisiin? Vastaan myös: koska he osaavat käyttäytyä ystävällisesti ja kohteliaasti. Meidän kulttuurissamme ystävällinen, hymyilevä ja keskusteleva mies on epäilyttävä naistennaurattaja. Ja minä kun juuri tykkäisin hauskoista, puhetaitoisista ja kohteliaista miehistä!
 
henkilö
kuuntelin viime viikolla kun veli mekasti että hänpä etsii itselleen vaimoksi thai-tytön koska "se on niin tiukka että hyvä kun saat kullin sieltä ulos!" sillä perusteellahan sitä kestävää avioliittoa rakennetaan... muistelen tuttavamiehen ruikuttaneen muutama vuosi sitten miten vaimon kanssa ei voi puhua mistään. seurusteluaikoina ja liiton alussa häntä kiinnosti vain ja ainoastaan petipuuhat ja vaimon ulkomuoto, ihmekös tuo ettei olekaan mitään yhteisiä keskustelunaiheita aamiaispöydässä. ennustan että avioerojen määrä vähenisi jyrkästi jos aikuisina itseään pitävät ihmiset älyäisivät mitä eroa on pelkällä panolla ja koko elämän jakamisella.
 
"tööt"
Mulla vaan säälittää moni thaikku nainen joka tullut monen mainion suomalais urhon tuomana tänne kalseaan kolkkoon kotomaahamme. Siinä on moni akan pieksäjä saanu uuden uhrin joka ei täältä niin vain pääsekkään pois. Siinä voi miettiä sitten palatakko köyhään kotimaahan takas vai kestää täällä vaan. Kielimuuri on kans yks juttu joka näkyy vaikka ois vuosia asunut täällä. Ei tahdo ymmärtää vieläkään suomea, en toki väitä että tää mikään helppo kieli ulkomaalaiselle on. Ja itse oon monesti miettinyt et mikä menneisyys näillä naisilla on takana kotimaassaan ja tuleeko mieleen ukoille, rakkaushan on sokea alussa. Ovat ehkä myyneet itseänsä muutaman vuoden ennen ku tärpänny, pakosta tai pakotettuina.
 
olli049@gmail.com
Tunnen aasiasta naisen nmeltä mailyn,hän asuu filipiineillä.
ikää on 24 vuotta ja on rento ja reipas ihminen.tykkään urheilla.

olen tavannut hänet ja hän sopii suomalaiselle miehelle koska on itsekkin hiukan pidättyväisempi ja ei niin kiuhuvaa sorttia.

haluaa mukavan tavallisen miehen suomesta joka pitää hänestä ja perheestä huolen.
Itse jo oman vaimoni löysin ja tämän kaverihan hänkin on.joten hänelle voi kirjoittaa mailyn4321@gmail.com
 
Vierasmiess
Saanko kysyä missä kohdassa olen kieltänyt naisten seksimatkailun? En kyllä yhdessäkään kohdassa. Mutta jos ketjun aihe on aasialaiset naiset ja heistä pitävät miehet, niin siihen ei kyllä suomalaisten naisten matkailu liity mitenkään.

Mutta jos välttämättä haluat siitäkin keskustella niin seksimatkailussa on miesten tekemät matkat huomattavasti yleisempiä. Mutta ihan yhtä ällöttävää on kyllä suomalaiset naisetkin, jotka rehvastelevat seksimatkoillaan, kuvitellen, että ihan aito rakkaus siinä on kyseessä.
Yleisyys johtunee siitä, että selkeästi useammin naiset ovat valmiita laittamaan sen karvalaukkunsa naulaan kun suhde pitkittyy, ikää tulee ja lapsetkin on tehty. Miehet haluavat panna eikä siinä mitään väärää ole. Jeesustelkaa te munkkinne päällä rauhassa, ei se keneltäkään pois ole jos miehet panee ketä haluaa.

Oikeestaan aika väsynyttä kun miehille ilkutaan, ettei ne saa pillua kun on niin huonoja tms. No ei varmaan saakaan kun haluttomuus yleisempää naisilla. Eikä ne akat kai väkisin makuutakaan halua joten kaikille pitäisi olla OK, että ne panee ketä haluaa ja loput kasvattaa horsmaa värkeissään.
 
te ette näemmä tiedä
Täysin samoja ongelmia löytyy Suomi-idänjelmi parilta, kuin suomalaiselta parilta. Aluksi kaikki näyttää liian hyvältä, mutta kun aikaa kuluu, tulee ongelmia kulttuurieroilla höystettynä. Suomalaiset naiset eivät pihtaa liitossa sen kummemmin kuin itänaisetkaan.
 
suomalaisjätkä
Vaimoni on otsikon mukaan kiinalainen ja olemme olleet aviossa 9 vuotta. Hän on pitkä tyttö kiinalaisittain;170 cm ja hoikka...ja mielessäni kaunis kuin mikä. Sitten stereotypia ajatuksista poiketen hän ei ole nöyrä palvelija, enkä sitä koskaan ole olettanutkaan. Hän on opiskellut ahkerasti suomea ja oppinut terveydenhuoltoalan ammatin ja on mukavasti työelämässä. Itsekin olen ollut töissä Kiinassa ja tiedän etteivät ainakaan kiinattaret ole nöyriä kengännauhan sitojia aviomiehelle vaan määrätietoisia naisia jotka haluavat päästä elämässään eteenpäin ja olla taloudellisesti riippumattomia; pätee varmaan ainakin niihin jotka päätyvät tänne suomeen, missä se äijä onkin tavallinen työtä tekevä ja asuntovelat maksettavina. Kiinatar antaa haastetta sällille ja jos siihen voi/tai haluaa vastata, niin elämä on monella tapaa vivahteikasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tero

Yhteistyössä