The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
IhanaValo
Öitä kaikki..en saanu mitään,mies ei ollu kuullut viestiä jonka laitoin. Tässä se nähään, kaikki pitäis hoitaa ite et tulis hoidetuks..huomenna paremmalla onnella..
 
kuinkahan nopeasti alkaa näkyä tää salilla käynti. jos siis lähtö on ihan nolla ja rapakunto :D että jos nyt mittailen senttejä, mittaanko ne uudestaan kuukauden päästä? vaakaa meillä ei ole.
 
kahvikirahvi
kuinkahan nopeasti alkaa näkyä tää salilla käynti. jos siis lähtö on ihan nolla ja rapakunto :D että jos nyt mittailen senttejä, mittaanko ne uudestaan kuukauden päästä? vaakaa meillä ei ole.
Itsehän en liikuntaa harrasta, mutta oon kuullut että salilla käyvien ei pitäis vaakaa edes tuijotella vaan mitta on se tärkeempi.

Missä päin suomea salittelet? Mua kyllä huvittais alottaa käydä mutta ei oo seuraa.(aika hyvä tekosyy eikö vaan)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Itsehän en liikuntaa harrasta, mutta oon kuullut että salilla käyvien ei pitäis vaakaa edes tuijotella vaan mitta on se tärkeempi.

Missä päin suomea salittelet? Mua kyllä huvittais alottaa käydä mutta ei oo seuraa.(aika hyvä tekosyy eikö vaan)
Ei se oo mikään tekosyy, ku syy se on mullaki. Mut ku sääkää et oo täällä päin ees, nii ei sustakaa saa seuraa.
 
Itsehän en liikuntaa harrasta, mutta oon kuullut että salilla käyvien ei pitäis vaakaa edes tuijotella vaan mitta on se tärkeempi.

Missä päin suomea salittelet? Mua kyllä huvittais alottaa käydä mutta ei oo seuraa.(aika hyvä tekosyy eikö vaan)
meillä ei ole vaakaa --> en käy sillä. eikä mun ole tarkoitus tiputtaa painoa, bmi on kai 21 ja risat.
jyväskylässä asun, ja paikallisen urkkaseuran OHJATTU kiertoharjoittelu salilla on 5e/kerta :D melkein ilmaista siis..
 
itse nukun noin 11 saakka, aamusta herään laittamaan eskarilaista. mies vie+hoitaa muut lapset aamut :D vitsi mikä pudotus arkeen tulee kun sen lomautukset loppuu. sitten mun pitää taas nousta aamulla (liian aikaseen), hoitaa lapset itse eskarille saakka kävellen tai pyöräillen..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä