The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
MUlla on rauhallisia ja kilttejä nuo pojat niin sellainen pikkuinen touhukas tyttö vois olla mukava hoidettava.
Pp oli maailman helpoin vauva, ei oo elämä varmaan koskaan tuntunu yhtä ihanalta kun sillon. Ja onhan puolikas vieläkin ihana eikä elämä huonoa oo, on vaan uudenlaisia haasteita kun sillä on taitoa, ymmärrystä ja oma tahto :D

Mä toivoin tyttöä odotusaikana, mut nyt mietin et osaisinko tyttöä kasvattaa ja pelkään että tytön puolesta joutuis pelkäämään ja huolehtimaan sen sata ja kymmenen kertaa enemmän kun pojan. Vaikka kyllä mua jännittää sekin saako tosta ensimmäisestäkään yhteiskuntakelposta.. Mutta yritän parhaani.

Vauvat on silti ihania ja haluan lisää. Ainakin viis kerralla sitten.
 
IhanaValo
Huomenta!
Vauvoista, odotusaika oli miulle tooodella helppoa aikaa, jos ei lievää ällötystä lasketa, ärsytys ja muut alkoi sit kun ois ollu aika pusertaa nuo pihalle..mitään suppareitakaan ei ollu vasta ku tositoimiin kun oltiin lähös.:D Se masu ja se tunne et siel joku möyrii..:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta!
Vauvoista, odotusaika oli miulle tooodella helppoa aikaa, jos ei lievää ällötystä lasketa, ärsytys ja muut alkoi sit kun ois ollu aika pusertaa nuo pihalle..mitään suppareitakaan ei ollu vasta ku tositoimiin kun oltiin lähös.:D Se masu ja se tunne et siel joku möyrii..:heart:
Mullakin oli odotusajat helppoja ja synnytykset. Ei mitään ällötyksiä tai pahoinvointeja ollut.
Ja sairaalassa noin 30-45min ennen syntymiä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä