The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Moi, tulin vaan kertoo ettäö tulin kotia ja saan kohta munaa :p Aion siis paistaa pannulla. Ja heittäytyä sitten sohvalle kattomaan eilen alotetun Hobitin loppuun, sitten voin loppuillaksi ihastuttaa tai vihastuttaa teitä seurallani :D I'll be back!
 
Tuli muuten mieleen tosta typerin ukko treffeillä-ketjusta mieleen huonot iskuyritykset. Yks mies kerran baarissa alko mulle juttelemaan:

- Moi, mä oon "Antti". Sä oot aika mielenkiitosen näkönen tyyppi.
- Ai millä tavalla mielenkiintosen?
- En tiiä, sussa on vaan jotain mikä kiihottaa mua ihan vitusti. VITTU ANTEEKS, miks mä menin tolleen sanomaan. Anteeks, mä alotan alusta. Siis mua panettaa nyt ihan vitusti EI MITÄ VITTUA, anteeks taas. Mä kokeilen vielä kerran. (veti syvään henkeä) Ei oo muuten mitään väliä ooksää mies vai nainen, mut sussa on vaan sitä jotain. Hei mut älä sit luulet et mä oisin joku homo vaikka noin sanoinkin.

Sitten tää tyyppi kertoi olevansa naimisissa vaikka ei käytäkään sormusta, lähdin sitten tupakalle karkuun mutta hän seuras perässä. Oli kuulemma vasta päässyt vankilasta, ja kun kysyin mistä oli istunut niin vastasi että "On ollu vähän vihahallintaongelmia. Mutta ei siis oo enää paljoo."
:D
 
Ja paskansataminen ei sitten näytä loppuvan millään.. Ilmoittivat pojan koulula että pojalla paljon myöhästymisiä ja tekivät ilmoituksen sosiaalitoimistoon.. Lapsen kanssa juttelin asiasta niin hän on jäänyt monesti leikkimään koulun pihalle kun muut menneet tunnille.. Saas nähän rupeaako koulu ottamaan vastuuta tälläisessä tapauksessa, vielä kun itse niin halukkaasti tekivät ilmoituksenkin asiasta.
Kumma juttu kun heti sossuun ollaan yhteydessä eikä vanhempiin.

:hug: :hug:
 
Pihalla leikiinyt telineissä, tänään oli episodi kunn ipstä tuli kotia ja meni matkalla 45-minsaa, piti jo lähteä hakemaan kun ei näkynyt kotona vaikka asutaan 350m päässä koulusta ja yksi pikkutie ylitetävänä. Oli jäänyt leikkimään koulun pihalle kun saa rauhassa olla telineissä kun ei ole isommat ajamassa pois. Samalla paljastui että joskus jäänyt leikkimaan aamusta pihalle ja tullut sisälle muiden mukana ekalla välitunnilla. Saatte arvata syytetäänkö pojan myöhästymisistä isää joka asuu lasten kanssa, mitään muutahan ei voi olla vikana kuin se että isä ei saa lasta ajoisa laitettua kouluun..

Alkaa niin vittu olemaan täynnä tätä että automaattisesti on isässä kaikki vika jos lasten kanssa ilmenee ongelmia, tuntuu että jotenkin on oikein silmätikkuna ja suurennuslasin alla vain siksi että on mies ja asuu lastensa kanssa..
ja taas :hug: :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Jaa ei se leffa alkanukaan vielä, mp ja pp menikin suihkuun.

Mikähän tätä tammikuuta vaivaa, kauhee kaamos ollu koko ajan eikä pysy ajatus yhtään kasassa. En edes töissä muista mitä mun pitää minäkin päivänä tehdä, jodun tekeen itelleni listan että muistan oman työni. Tyyliin jos pitää hakea komerosta kolme eri esinettä, haen ne kaikki yksi kerrallaan kun muut unohtuu matkalla komeroon :headwall:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä