The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Mä ihan takuulla veisin ja jäisin vielä odottamaan tunnin ajaks sinne ja kysyisin opettajalta että joko osaa hoitaa työnsä itse vai jäätkö ensi tunniksiki vahtimaan saako kaikki lapset tunnille..!

Vittu mitä toimintaa, mun veri kiehuu sun puolesta! |O
Mie en missääntapauksessa pojan opettajaa syytä taikka arvostele ollenkaan, fiksu ja pätevä nainen on. Mutta siellä koululla on paljon muitakin opettajia ja uskoakseni ennen koulun alkamista pihalla on valvojat kuten välitunneillakin jotka valvoo että kaikki lapset menee luokkiinsa eikä jää sinne pihalle leikkimään.

Tokihan ite olen vastuussa mitä tapahtuu koulu- ja kotimatkalla, mutta kun meillä on asunto niin että kun poika kävelee pihatien ylitte niin on jo koulun pihalla. Meiltä näkee kotoa koulun pihalle ja näen ikkunasta kun poika kävelee nätisti tienreunaa koulun pihalle. Olen ollut siinä uskossa että lapsesta huolehditaan siittä eteenpäin kun hän aamulla astuu koulun pihalle, mutta näemmä minut halutaan vetää tuosta vastuuseen ja hieman epäilen että se ei tule onnistumaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Mie oottelen lasten iltatoimia..ja tekee hirmusti mieli herkkuja, mut en voi syödä:(
Jos annan periks niin laitan miehelle viestiä että tuo töistä tullessaan miulle jotain namskua. Mut sit taas ahistaa jos tulee mässytettyä..ikinä oo hyvä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä