The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja paskansataminen ei sitten näytä loppuvan millään.. Ilmoittivat pojan koulula että pojalla paljon myöhästymisiä ja tekivät ilmoituksen sosiaalitoimistoon.. Lapsen kanssa juttelin asiasta niin hän on jäänyt monesti leikkimään koulun pihalle kun muut menneet tunnille.. Saas nähän rupeaako koulu ottamaan vastuuta tälläisessä tapauksessa, vielä kun itse niin halukkaasti tekivät ilmoituksenkin asiasta.
on noi opet sitten yksiä prkln tampioita, oli sitten otsaa jättää kysymättä syytä huoltajalta
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Voi ei..eli on ollu alueella mut ei oo malttanut tunnille lähteä.: /
Pihalla leikiinyt telineissä, tänään oli episodi kunn ipstä tuli kotia ja meni matkalla 45-minsaa, piti jo lähteä hakemaan kun ei näkynyt kotona vaikka asutaan 350m päässä koulusta ja yksi pikkutie ylitetävänä. Oli jäänyt leikkimään koulun pihalle kun saa rauhassa olla telineissä kun ei ole isommat ajamassa pois. Samalla paljastui että joskus jäänyt leikkimaan aamusta pihalle ja tullut sisälle muiden mukana ekalla välitunnilla. Saatte arvata syytetäänkö pojan myöhästymisistä isää joka asuu lasten kanssa, mitään muutahan ei voi olla vikana kuin se että isä ei saa lasta ajoisa laitettua kouluun..

Alkaa niin vittu olemaan täynnä tätä että automaattisesti on isässä kaikki vika jos lasten kanssa ilmenee ongelmia, tuntuu että jotenkin on oikein silmätikkuna ja suurennuslasin alla vain siksi että on mies ja asuu lastensa kanssa..
 
Ja paskansataminen ei sitten näytä loppuvan millään.. Ilmoittivat pojan koulula että pojalla paljon myöhästymisiä ja tekivät ilmoituksen sosiaalitoimistoon.. Lapsen kanssa juttelin asiasta niin hän on jäänyt monesti leikkimään koulun pihalle kun muut menneet tunnille.. Saas nähän rupeaako koulu ottamaan vastuuta tälläisessä tapauksessa, vielä kun itse niin halukkaasti tekivät ilmoituksenkin asiasta.
No voi hitsi, ikävä juttu. :hug:

Moikka muillekkin. :wave:
 
Aries 78
on noi opet sitten yksiä prkln tampioita, oli sitten otsaa jättää kysymättä syytä huoltajalta
Tässä on se että lasten äiti on "huolissaan" että josko minä juon viikolla ja sen vuoksi lapsi ei tule kouluun ja asiasta ilmoittanut ilmeisestikkin pojan opettajalle joka sattuu olemaan siskonsa kollega :D Tämä huolestuminen alkoi silloin kun huoltajuuskäräjät alkoi ja uskon että tämä syvä huolestuminen loppuu kun käräjät on ohitte :) Automaattisesti nyt olettaneet että vika on minussa, saas nähdä miten tilanne menee kun koululta kysytään vastuuta että miksi lapsi saa leikkiä pihalla ilman aikuisen valvontaa oppitunnin aikana??

Kyllähän nyt minun vanhempana pitäis huolehtia lapsesta että hän nyt kouluaikana koulun alueella menee oppitunnille eikä jää ulos leikkimään, joutuu varmaan viemään tästälähin luokkaan asti kun kerta opettajat ei huolehdi kaikkia lapsia sisälle..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tässä on se että lasten äiti on "huolissaan" että josko minä juon viikolla ja sen vuoksi lapsi ei tule kouluun ja asiasta ilmoittanut ilmeisestikkin pojan opettajalle joka sattuu olemaan siskonsa kollega :D Tämä huolestuminen alkoi silloin kun huoltajuuskäräjät alkoi ja uskon että tämä syvä huolestuminen loppuu kun käräjät on ohitte :) Automaattisesti nyt olettaneet että vika on minussa, saas nähdä miten tilanne menee kun koululta kysytään vastuuta että miksi lapsi saa leikkiä pihalla ilman aikuisen valvontaa oppitunnin aikana??

Kyllähän nyt minun vanhempana pitäis huolehtia lapsesta että hän nyt kouluaikana koulun alueella menee oppitunnille eikä jää ulos leikkimään, joutuu varmaan viemään tästälähin luokkaan asti kun kerta opettajat ei huolehdi kaikkia lapsia sisälle..
Mä ihan takuulla veisin ja jäisin vielä odottamaan tunnin ajaks sinne ja kysyisin opettajalta että joko osaa hoitaa työnsä itse vai jäätkö ensi tunniksiki vahtimaan saako kaikki lapset tunnille..!

Vittu mitä toimintaa, mun veri kiehuu sun puolesta! |O
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä