Olenko mulkku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Oli huono aamu, mies oli ajanu yöllä ojaan enkä saanu ajallaan pienempää autoa alleni, jouduin lähteen tolla isommalla koslalla, joka oli tietty jäässä... Olin sit jo myöhässä kun ajoin meidän ahtaaseen parkkitalliin ja kiukustuin kun näin että taas viereinen autoilija oli tunkenut mun ruutuun kiinni autonsa!

Parkkeerasin autoni sitten niin ettei naapuriruudun autoilija pääse kuin pelkääjän oven kautta kyytiin. Nyt vähän kaduttaa, mutta on tosi ärsyttävää että hän parkkeeraa jatkuvasti auton aivan ruudun minun paikan puoleiseen reunaan, ja tänään oli niin että renkaat oli viivalla - toiselle puolelle autoa jää puoli metriä tilaa! Onhan siellä pylväs jonka viereen on ikävä ajaa, mutta niin on mullakin, ja olen opetellut ajamaan niin että olen yleensä ruudun pylvään puoleisessa laidassa. Jos hän nyt oivaltaisi että kannattaa parkkeerata ruudun keskelle. Varsinkin kun ajaa ruutuunsa ennen minua, ja hänellä on tilaa vekslata!

Ehkä näet jälkeenpäin, että olitko mulkku. Viirut ovissa tai mulkun kuva takalasissa voi antaa vihjeitä ;)

:D Näitä odotellessa. Siksi uskalsinkin tehdä tuolla rauskulla tämän kokeilun. Siinä ei hyvä häviä jos joudun koston uhriksi, mutta tuskinpa sentään kun autopaikat on ihan nimellä varustettuja ja syyllinen löytyy helposti...

Yleensä en suosi mitään "silmä silmästä"-toimia, mutta tänään jotenkin napsahti kun kaikki meni päin peetä, ja kun tuo on ollut toistuvaa. Jos itse ajaisin siihen paikalle samoin kuin hän, hän ei todennäköisesti mahtuisi ulos autosta kuskin puolelta vaikka ajaisikin sinne toiseen laitaan, ruudut on niin kapeita ja ruutujen toista reunaa rajaa tolppa.

[QUOTE="vieras";27939110]jos se sulle soittaa asiasta niin kysy missä se viiva menee ja oletko omalla puolella :)[/QUOTE]

Joo ei sillä oo mitään mukisemista. Mun auton peilikään ei oo sen ruudun puolella :) Noi paikat on niin tiiviit, että solidaarisesti edellisen ruutunaapurin kanssa aina parkkeerattiin mahd. lähelle tolppaa eli autojen väliin jäi tilaa, mut tää ei oo oppinut vielä talon tapoja.

Tuo on ärsyttävää! Itse vien kaupan parkkiksillakin auton aina kauimmaiseen nurkkaan, että ei ole vieressä ketään. Helpottaa nuorimmaisen turvistuimeen laittoa. No, eiköhän melkein joka kerta joku ole tunkenut utonsa niin lähelle, että lasta ei meinaa autoon saada. Siis vaikka koko parkkas olisi täynnä tyhjiä paikkoja nin siihen ihan viereen on tungettava!!!