"nyt kyllä rakastetaan, mun rakkaus ei kyllä taida riittää enää kantamaan tätä pitemmälle sanoinkin että menee nyt kun kaikki on jo julki, siellähän hän odottaa sinua jo omaksi (kyllä, aloin ivailla), mies alkoi itkemään ja anelemaan anteeksiantoa, veti PERHE valttikortin esiin, miten lapset, kuinka MINÄ jaksan kahden pienen kanssa, mitä se nyt liikuttaa, olisinhan mä jokatapauksessa ollut "yksin" ja mitä se nyt kiinnostaa miestä, olis miettiny aikasemmin, kyllä mä lasten kanssa pärjään.. en pysty anteeksiantoon, ainakaan nyt"
Tuo herättää raivoa, miten KEHTAA vetää perhe-kortin tuossa vaiheessa esiin, kun ensin itse on hajottanut perheen. Tietoisesti on halunnut rikkoa perheensä, ihan oma, tahdonalainen valinta
Ei ole kiinnostanut lasten tai oman vaimon hyvinvointi tai perheen koossa pitäminen vaan OMAT himot ja halut. Itsekkyyttä huipussaan, oksettavaa.
Mitä miehesi on sanonut syyksi pettämiselle?
Kirjoitin siis aiemmin viestin 69, eli meillä pettämisestä (jota ei tosin tuossa laajuudessa ollut, kyse oli kahdesta eri kerrasta, toinen fyysinen, toinen ainoastaan tekstiviestien vaihtoa naisen kanssa, joka vonkasi mieheltäni) selvittiin, tai onhan se edelleen mielessä mutta.. suhde voi muuten loistavasti, paremmin kuin koskaan (tosin vajavaisella luottamuksella edelleen, mutta sitähän ei koskaan entiselle tasolle saa ja anteeksi en anna koskaan). Ja tuo syy on sellainen, mikä edelleen kaivelee. Miksi. Minä sain syyksi sen, että mies luuli etten välitä. Haki ihailua muualta.