The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hei vain ja tsih! Hitto että repesin kun tossa sivun reunassa on noita ketjuja, ja yhden otsikko oli "Otsalampusta loppui patterit kesken seksin" :LOL:

Suht hyödytön kokous oli onneksi. Suurin osa asioista ei koskenut mua millään tavalla, kukaan ei valittanu mulle mistään, mutta joudun vissiin perehdyttämään yhden tai kaks tyyppiä :confused: En haluuuuu...!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hei vain ja tsih! Hitto että repesin kun tossa sivun reunassa on noita ketjuja, ja yhden otsikko oli "Otsalampusta loppui patterit kesken seksin" :LOL:

Suht hyödytön kokous oli onneksi. Suurin osa asioista ei koskenut mua millään tavalla, kukaan ei valittanu mulle mistään, mutta joudun vissiin perehdyttämään yhden tai kaks tyyppiä :confused: En haluuuuu...!
onko teidän tessissä määrätty korvausta opastamisesta?
 
kahvikirahvi
onko teidän tessissä määrätty korvausta opastamisesta?
Ei nyt äkkiseltään löydy tietoa tommosesta. Mutta täytyypä ottaa asiasta selvää. En kyllä usko että noi maksaa..

lisäys: tämmösen löysin vaan

"Perehdytys
Henkilön, jonka tehtävänä on perehdyttää uusia työntekijöitä, työssäoppijoita tai harjoittelijoita tai valvoa näyttötutkintoja, on oltava ennalta määrätty ja ammattitaitoinen. Tällaiselle henkilölle tulee varata riittävästi aikaa tehtävän hoitamiseksi."
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
IhanaValo
No just..yks kaveri miehineen ei kuulemma ole tulossa synttäreille koska heillä on sillä viikolla loma ja matkustavat toiselle puolelle Suomea. Aika reipasta miusta, koko viikko lomaa ja sitä yhtä päivää (tai no kahta, jos lasketaan mahdollinen krapulapäivä) eivät voi siitä lohkaista kaverin synttäreitä varten..loukkaannunko turhasta jos tommoinen ärsyttää? Ja siis perjantai-iltana ois ne juhlat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä