The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En saisi sanoa
kun ei ole pyydetty ennustamaan, vaikka osaankin hieman katsoa tulevaa. Vain niin vahva tunne siitä, että Aries ja Sangria ovat pari jonkin ajan kuluttua eikä tämä ole vain lyhytaikainen suhde vaan elämänmittainen tarina. Niin kuin sanoin, moraalisesti väärin kertoa sille joka ei ole kysynyt. Mutta että ette kävelisi toistenne ohitse, kun niin suurta tässä näen.
 
Lilith Le Nuit
eiks riisin energiasisältö (kuiva-aineen painoa kohden) ole lähes sama kuin sokerinkin
Mä laihduin 11kg vaikka söin melkein joka päivä. Välillä söin nuudeleita mutta en niitä pikanuudeleita. Mun mielestä riippuu siitä mitä riisin kanssa syö. Mä söin kasviksia, lihaa, kalaa ja kanaa. Ai juu ja chiliä ruoan kanssa. Esim. kermaa en käytä ruoan laitossa.
 
mä en normisti ees syö nameja hirveesti,nyt joulun jälkeen kyllä sortunut. töissä vaan tuppaa kahvitauoilla olee pöytä täynnä kaikkea mutta olen pikkuhiljaa sielläkin vähentänyt,herkkuruisleipä on paljon parempaa:p
makarooneja ja pastaa teen tosi harvoin.Itseasiassa syön aika onnettomasti kotona,ei yhelle viitsi tehdä juuri ruokaa,käyn välillä töissä syömässä jos jotain hyvää ruokaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä