kamalinta, mitä olet ikinä syönyt/juonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juomista pahin kai jokin itsekäytetty. Riisiviini tai vastaava. Vielä hiivaisena ja kesänurmenlämpöisenä...

Syötävistä voiton vie hapansilakka. Eikä se maku syödessäkään, mutta voi, miten pahaa se on ylöstullessaan. :X

Rossossa tuli maistettua jääkaappikylmää keitettyä maa-artisokkaa. Se oli vielä maustettu valkosipulilla (vihaan valkosipulia), joten kokemus oli aika karmea.

Olen oikeasti ihan kaikkea syövä ahmatti, mutta tuo oli aika järkyttävän makuista, vielä kun ne oli niin kylmiä, lämpiminä ois ehkä ollut parempaa?

Hahaa tätä olis hyvä kysyä siltä tamponia syöneeltä tytöltä :D

itse en tiedä, pohjaanpalanut kaurapuuro oli aika oksettavaa. En yleensä vaan syö mitään mistä arvaan jo päältäpäin etten tykkää niin ei ole muuta sanottavaa :p
Pohjaanpalanut (neljänviljan) puuro oli lapsena mun herkkua :D Oikein toivoin aina että äiti keittäisi vahingossa sen pohjaan :D Tuosta on tosin sen verran aikaa että en osaa sanoa kuinka pahasti pohjaan palanutta se oli.

Ihan kaikkein pahinta ikinä on ollut yhdet mulle mittatilauksella tehdyt vitamiini-hivenaine-kapselit, joita jouduin syömään 2 kertaa päivässä... Ne oli sellaisissa isoissa paksusta muovista tehdyissä muovipulloissa, ja ne haisi niin kuvottavilta... Kerran matkalle laitoin sellaiseen viikon päiväannosjuttuun niitä (suljettava muovikotelo), enkä sitten pystynyt syömään niitä sillä matkalla yhtä ainutta, koska se pelkkä haju tuli sen kotelon ja kahden muovipussin läpi käsimatkatavaroissa niin että olin jo menomatkan jälkeen ylittänyt sietokykyni. Nyt siitä on aikaa jo n. vuosi kun lopetin ne (nimenomaan sen hajun ja maun takia) mutta vielä vähän aikaa sitten pelkkä niiden ajatteleminen aiheutti heti inhottavia puistatuksia. (No niin, tulihan se puistatus, vilunväreet ja voimakas sylki sieltä nytkin vihdoin. Hyi....)

Ruuista tulee mieleen jostain "meksikolaisesta" pikaruokapaikasta joku mukatortilla, mikä oli siis paksu vehnäjauholötkö jossa älytön määrä sulaa teollisen makuista juustontapaista ja pari paksua viipaletta tomaattia.... Kammottavaa.

Toinen paha makuelämys on ollut parikin kertaa pihvitomaatti. Miten voikaan tomaatti, mikä parhaimmillaan ihanaa, maistua niin kamalalta.

Kolmantena Philadelphian joku kerman korvike ruuanlaitossa, en muista nimeä, en ostanut sitä itse vaan kerman puutteessa lainasin. Purkissa oli että voi käyttää kerman tilalla kastikkeisiin ym, joten tein sienikastikkeen sitten siihen.
HYI kamala miten hirveetä, ei ollenkaan kerman makuista, vaan ihmellistä kitkerää, ihan kuin olis etikkaa joukossa. (Samaan makuun olen törmännyt "kermaisissa" pastaruokakastikkeissa, joten ei ilmeisesti ollut mitenkään pilalla tms. Siis mitä ihmettä?)
Ei ollu enempää sieniä, niin piti siivilöidä ne sienet pois ja huuhdella ne vedellä, ja tehdä uusi kastike kauramaidosta ja juustoraasteesta, ja tuli muuten kermakastikkeen makuista, ettäs tiedät, Philadelphia :kieh:

Yhteistyössä