Jättäisitkö suhteen alkuunsa jos miehellä ei seiso aina?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Ann"
En välttämättä, mutta vähän riippuu.. Itselle ainakin seksi on tärkeää (muttei tärkeintä) jos tyyppi kompensoi huonot puolensa jollain muulla niin en jättäisi.

"heluna"
riippuu syystä, mistä se johtuu?

eli söisikö se ajan kanssa sinun itseluottamustasi. olisiko syynä lääkitys? jos niin onko kyse loppuelämän lääkityksestä vai väliaikaisesta?

mun itseluottamus ei ehkä kestäisi sitä,kun ottaisin itteeni. eli en jatkais suhdetta.mutta jos vaiva johtuu esim lääkityksestä, niin sitten asia saattaisi olla eri

ei seksi tärkeintä, mutta..
Mulla vastaavasta kokemusta lähiaikoina.
Tapailin yhtä tyyppiä. Oli ihan mukavaa muuten yhdessä, mutta erektion kanssa hänellä ongelmia. Se kyllä vaikutti itsetuntooni, joka muutenkin on raunioina taannoisen avioeron jäljiltä.. Että ensin mies jättää ja sit uudella ei seiso.. En halunnut jatkaa suhdetta, tuntui että jokin kipinä siitä puuttui. Harmi.

"vieras"
Mieti nyt. Jos sillä aina seisoisi, vaikkapa uimarannalla aina, kun sinne yhdessä menisitte tai saunassa kavereiden kanssa. Vai haluatko muotoilla avauksen uudelleen?

ohis
[QUOTE="vieras";27916918]Mieti nyt. Jos sillä aina seisoisi, vaikkapa uimarannalla aina, kun sinne yhdessä menisitte tai saunassa kavereiden kanssa. Vai haluatko muotoilla avauksen uudelleen?[/QUOTE]

Minäkin ajattelen, että esimerkiksi yleisessä vain miehille tarkoitetussa lenkkisaunassa muna tanassa istuminen on sellaista, jota monikaan mies ei toivo.

dhmlh
Alkuperäinen kirjoittaja ei seksi tärkeintä:
Mulla vastaavasta kokemusta lähiaikoina.
Tapailin yhtä tyyppiä. Oli ihan mukavaa muuten yhdessä, mutta erektion kanssa hänellä ongelmia. Se kyllä vaikutti itsetuntooni, joka muutenkin on raunioina taannoisen avioeron jäljiltä.. Että ensin mies jättää ja sit uudella ei seiso.. En halunnut jatkaa suhdetta, tuntui että jokin kipinä siitä puuttui. Harmi.
Tässähän vika on ollut sussa eikä miehessä. Se, ettei AINA seiso on ihan normaalia mutta tuo että ottaa noin siitä itseensä ei ole normaalia. Eli se erektio-ongelma ei ollut syy suhteen toimimattomuuteen.

hokkustaika
Ei mieskään mikään kone ole, kyllä miestä voi alkuvaiheessa jännittää ja tilanne korjaantua ajan kanssa. Kyllä minä seurailisin tilannetta jos miehestä muuten välittäisin:)

"yykaakoo"
Tapailen miestä, jolla välillä lopahtaa, mutta kyllä se siitä kuitenkin aina uudelleen pystyyn nousee, kun vähän vaan näkee vaivaa. ;) Meillä onkin kyllä sen verran pitkiä nuo seksisessiot, että jos ei välillä yhtään lerpahtaisi, ihmettelisin kyllä valtavasti. En aio lopettaa tätä suhdetta satunnaisten lerpahdusten vuoksi, kun muuten seksi on niin fantastista ja tämä mies niin upea.

"lasse"
Miehellä voi olla lääkitys, joka vaikuttaa lorpahtamiseen. Itse olen sen kokenut kun sain lääkkeen, joka vei seksihaluja. Puhukaa rohkeasti, asia voi olla miehelle vaikea vaikka haluja olisikin...

"juupajuu"
En jättäisi... Kokemusta on siitä, että alussa lerpahteli ja erektion säilyttäminen oli ongelmallista kun mies jännitti uutta ihmistä ja tilannetta. Pikkuhiljaa tilanne korjautui, ja nykysin takana jo pitkähkö avioliitto. Joskus kun on kova stressi päällä on asian kanssa hetkellisesti ongelmaa, mutta 99% kerroista kaikki menee niinkun pitääkin, ja seksi parasta ikinä <3

"vieras"
[QUOTE="Vieras";27916825]Jos on vehkeen kovuuden kanssa ongelmaa niin jättäisitkö suhteen kehittelyn siihen? Haittaisko se kuinka paljon jos miehellä lopahtelee?[/QUOTE]

tehdäänkö...

"vieras"
En jättäisi, enkä jättänyt. Onneksi, sillä hyvä suhde siitä kehkeytyi, edelleen ollaan yhdessä ja lapsiakin löytyy. Syyt löytyi jännittämisestä ja aika nopeasti alkoi sujumaan kun kunnolla tutustuttiin. :)

Yhteistyössä