Luonteestahan tuo on myös kiinni.kukapa sitä ei hellyytä haluais
mä mielellään heittäsin tähän sen saman rakkauskortin minkä heitin sankullekkin
Niitäkin on niin monenlaisia.
Ja varmasti moni suhde saattaa väljähtyä vuosien varrella.
Luonteestahan tuo on myös kiinni.kukapa sitä ei hellyytä haluais
mä mielellään heittäsin tähän sen saman rakkauskortin minkä heitin sankullekkin
Öitä ja hyviä unia =)lähden tinkun luo, öitä
ärsyttävä valoMä hain 25 e: lla muistaakseni perjantaina ja siellä se valo taas mollottaa...
Öitä sullekin =)Sänky huutaa kutsuhuutoa. Sinne siis, hyvät yöt allihuuppa! :kiss:
Öitä =)Hyvää yötä muruset :kiss: Mä lähen veljeskunnan pariin :vampire:
Ihan varmastiÖitä =)
Nauti veljeskunnasta
Mie olen huomannut että kun seisottaa tuota autoa parkkipaikalla ja kulkee kävellen kaupassa niin se valo ei niin nopiasti rupea palamaanärsyttävä valo
arjen säästöjä ja hyötyliikuntaaMie olen huomannut että kun seisottaa tuota autoa parkkipaikalla ja kulkee kävellen kaupassa niin se valo ei niin nopiasti rupea palamaan
Mulla onneksi torkku käytössäHuomenta!
Joku meinas nukkua pommiin, vähän tuli kiire saada esikoinen ajoissa koulutaksiinsa.. Vaan kerettiin kuitenkin
Miullakin kello oli herättänyt kahteen kertaan vaan eipä ollu auttanut.Mulla onneksi torkku käytössä
Joskus kun se ei ole ollut, on kanssa tullut nukuttua vähän pommiin mutta kuitenkin ihan ajoissa oltu liikenteessä
Miullakin kello oli herättänyt kahteen kertaan vaan eipä ollu auttanut.
moi :flower:Huomenta!
Taas Suomessa, aika hyytyneenä ja jetlaggiintuneena ja yliopistolle pitäis. Ei pehmeää laskua arkeen |O
Oli kyllä, ja ihan vähän teki mieli jäädä sinne vaanmoi :flower:
oli vissiin hieno reissu?
mun käsityksen mukaan voi ja muistelen että olisin jossakin sienipiirakan tapaisessa käyttänytkinTyhmä kysymys ehkä mut voihan tuorejuustoa paistaa? Siis leivonnaisiin käytää jne..
Vai lukeeko niissä erikseen että sopii paistamiseen?
huomenta :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27915026:Huomenta :wave:
Auton ovet sitte tiivisteistä jäässä :kieh: