Meillä olis tänään kans siivousta luvassa,saas nähdä mitä pojat siihen sanooMie panin siivoamaan eilen Ilman mutinoita keräsivät kaikki lelut ja tavarat paikoilleen..
Meillä olis tänään kans siivousta luvassa,saas nähdä mitä pojat siihen sanooMie panin siivoamaan eilen Ilman mutinoita keräsivät kaikki lelut ja tavarat paikoilleen..
pöö!
huomenta muru.pöö!
Mua ärsyttää ku mää en osaa päivällä nukkua,vaiks kuinka väsyttäis. Ja toki nyt kun on tuo pikku-ukko hereillä niin ei siitä mitään tulis. Saattais olla koko kämppä nurinMelkein vois ottaa puolentunnin unet
Tuttu tunne :hug:Tarttis jaksaa siivoilla, taas. Kumma juttu kun aina muutamassa päivässä kämppä muuttuu lähes kaatopaikaks
En jaksa ees valittaa tästä. Tekis mieli välillä huutaa...:headwall:
Mulla on niin kauheat univelat vieläkin kun viikolla valvoin usemman päivän putkeen, niin tekee hyvää ottaa välillä 30min nokosetAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27915445:Mua ärsyttää ku mää en osaa päivällä nukkua,vaiks kuinka väsyttäis. Ja toki nyt kun on tuo pikku-ukko hereillä niin ei siitä mitään tulis. Saattais olla koko kämppä nurin
huomenta :flower:Huomenta kaikki!
Sain eilen haettua uuden sohvapöydän, ja pikkupuolikkaan kotia Se oli flunssan onnistunu nappaamaan jostain ja kuumettakin oli illalla :| Vähän oli levoton yö poitsulla, mutta selvittiin. Ja me katottiin miehenpuolikkaan kanssa neljä jaksoa Game of Thronesia, älyttömän koukuttava sarja!
Oho. Täytyy yrittää ehtiä kattoa noi kaks kautta ennen sitähuomenta :flower:
3. season alkaa 31.3, sitä odotellessa
Ite odottelen että jatkuis taas se sarja, aika raaka se sarja mutta ehkä se ei olis niin hyvä jos olis siloteltu.. Kuitenkin ajankuvaus ja aihe aika karua muutenkin.Huomenta kaikki!
Sain eilen haettua uuden sohvapöydän, ja pikkupuolikkaan kotia Se oli flunssan onnistunu nappaamaan jostain ja kuumettakin oli illalla :| Vähän oli levoton yö poitsulla, mutta selvittiin. Ja me katottiin miehenpuolikkaan kanssa neljä jaksoa Game of Thronesia, älyttömän koukuttava sarja!
yritys hyvä kymmenen toinen kuppi vasta, surkeetahui :scared:
joko oot vetäny kaks sinkkiämpärillistä sumppia?
mulla on noi 2 ekaa kautta kovalevyllä...Oho. Täytyy yrittää ehtiä kattoa noi kaks kautta ennen sitä
Me katotaan hdfin.stä. On se eka kausi kyllä levyllä poltettuna, mutta se on niin hyvässä tallessa etten oo löytänyt sitämulla on noi 2 ekaa kautta kovalevyllä...
No ei täällä onneks oo kun pp kipeänä, mutta yllättävän reipas se on siitä huolimatta Kohta tarttis raahautua suihkuun.Ite odottelen että jatkuis taas se sarja, aika raaka se sarja mutta ehkä se ei olis niin hyvä jos olis siloteltu.. Kuitenkin ajankuvaus ja aihe aika karua muutenkin.
Toivottavasti paranette.
huomenta :kiss: tää kone miettii puoltuntii ennen kuin suostuu lähettämään mitäänhuomenta muru.
mulle maistuis kyllä sumppi, vastineeks voisin kuivata sut suihkun jälkeen :saint:Sumppi pihisemään ja sitten suihkuun älästi.
Maistuis joku muukin kuin sumppi, en oikein tuon kahvin perään olemulle maistuis kyllä sumppi, vastineeks voisin kuivata sut suihkun jälkeen :saint:
Reilulta vaihtarilta kuulostaa *ojentaa sumppia*mulle maistuis kyllä sumppi, vastineeks voisin kuivata sut suihkun jälkeen :saint:
*ottaa kupin vastaan*Reilulta vaihtarilta kuulostaa *ojentaa sumppia*