Miksi naiset valehtelette, minkälainen mies kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";27912631] Pidän kyllä retoriikasta sinänsä. Mutta myös seison sanojeni takana enkä teeskentele. Kyse on lähinnä argumentatiivisesta tyylistä, josta pidän itse. Ellei joku pidä, se on hänen ongelmansa. En pelkää sitä, että ärsytän muita. :)

[/QUOTE]

Kannattaisi pelätä, koska ärsyttävillä tavoillasi olet saanut kaikki naiset perääntymään heti alkumetreillä.

[QUOTE="vieras";27912975]Pieni epäluulo tekee elämästä terveempää. Sen avulla kun pystyy mm. sakkaamaan sinun kaltaisesi miehet pois pelistä.[/QUOTE]

Epäluuloisuus tekee elämästä sairaampaa. Ihmisen on tanssittava päällään Nietzsche sanoo. Mehustu sinä myrkyissäsi ja häivy mun Afrikan tähdestä, tyhjä merkki *naps*

:)

[QUOTE="Heli";27912994]Kannattaisi pelätä, koska ärsyttävillä tavoillasi olet saanut kaikki naiset perääntymään heti alkumetreillä.[/QUOTE]

Hahaha! Ei kai sentään? Olen eri henkilö kuin ap.

[QUOTE="mies";27912701]
Tietenkin eteneminen täytyy olla luontevaa ja vaiheittaista. Mutta en ollenkaan pitäisi mahdottomana, että jo tutustumis/tapailuvaiheessa koetaan läheisyyden tunteita. Ehkä tärkeämpää kuitenkin on se, että molempia kiinnostaa ottaa enemmän selvää toisesta, investoida toiseen enemmän kuin kaveriin ja löytää uusia tasoja olla läheinen. Ja tämä on taas joka kerta riski, paitsi toki silloin, jos suuria tunteita ei ole alun alkaenkaan mukana. Sellaisesta suhteesta en taas ole kiinnostunut, koska sellaisen saaminen on itselleni suht helppo tehtävä.[/QUOTE]

Kuitenkin ihannoit muiden maiden kulttuuria. Muuallahan on yleisesti tapana, että vanhemmat valitsevat lapsilleen puolisot. Siinä ei todellakaan ole kyse suurista tunteista alussa tulevan avioparin välillä, vaan tunteet syvenevät pikkuhiljaa.

[QUOTE="mies";27913001]Epäluuloisuus tekee elämästä sairaampaa. Ihmisen on tanssittava päällään Nietzsche sanoo. Mehustu sinä myrkyissäsi ja häivy mun Afrikan tähdestä, tyhjä merkki *naps*

:)[/QUOTE]

Mieluiten pelaankin pelini aikuisten miesten kanssa, sinun kaltaisesi miehet kun ovat tavattoman huonoja häviäjiä.

[QUOTE="vieras";27913070]Mieluiten pelaankin pelini aikuisten miesten kanssa, sinun kaltaisesi miehet kun ovat tavattoman huonoja häviäjiä.[/QUOTE]

Ei pidä paikkansa. Melkoisia päätelmiä, näköjään hormonihuuruissa heiteltyjä... Osaan hävitä näissä geimeissä, koska tärkeintä on toisen hyvä olo. Unohtamatta täysin omaa oloani. Kilpailuviettinen kyllä olen ja sitkeä, jos jostain naisesta kiinnostun tosissani, se on totta.

Tässä ketjussä tämä sivistyssanoja viljelevä urpo teilaa suomalaiset käytännölliset äidit, vaikkei tiedä perhe-elämästä itse yhtään mitään. Kaikkien pitäisi muistuttaa mielummin siideripissiksiä.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2195354-siideripissiksesta-tantta-akaksi-26-tulosta.html

[QUOTE="mies";27913109]Osaan hävitä näissä geimeissä, koska tärkeintä on toisen hyvä olo.[/QUOTE]

Ja sitähän sinä et mitä ilmeisemmin osaa toiselle tuottaa, koska naiset eivät vain kiinnostu sinusta kuten sinä haluaisit.

Luin vain aloituksen mutta vastaan silti. Mun aviomieheni on luonteeltaan kiltti ja hieman ujokin mutta kuitenkin ulospäinsuuntautunu ja sosiaalisesti taitava. Osaa pitää tarvittaessa puolensa ja tietää kuka on ja mitä haluaa.

Tapailin joskus miestä joka mainosti jokaiselle olevansa niin kiltti ja mukava mies ja suureen ääneen ihmetteli miksi hänellä ei naisia ole jonoksi ovella asti vaikka hän on niin kohtelias ja mukava. Totuushan oli,että tämä mies oli täysi lapatossu ja vaihtoi mielipidettä kuulijan mukaan. Mielistelijä siis. Kuvitteli olevansa taivaan lahja maailman naisille mutta todellisuudessa oli vain epätoivoinen joka YRITTI OLLA sitä mitä kuvitteli naisten haluavan.

Arvostan paljon enemmän ihmisiä jotka ovat rohkeasti sitä mitä ovat vaikka eivät pystyisikään miellyttämään kaikkia. Sellaiset luikertelevat limanuljaskat lähinnä ällöttävät.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
[QUOTE="Heli";27913115]Tässä ketjussä tämä sivistyssanoja viljelevä urpo teilaa suomalaiset käytännölliset äidit, vaikkei tiedä perhe-elämästä itse yhtään mitään. Kaikkien pitäisi muistuttaa mielummin siideripissiksiä.

Siideripissiksestä tantta-akaksi[/QUOTE]

Heli, raivosi on ihanaa ;) Olen hyvin otettu siitä, että herätän noin suuria tunteita näillä teksteilläni. Meillä voisi olla sähköistä... :P

[QUOTE="mies";27913160]Heli, raivosi on ihanaa ;) Olen hyvin otettu siitä, että herätän noin suuria tunteita näillä teksteilläni. Meillä voisi olla sähköistä... :P[/QUOTE]

Eli olet sittenkin ap. Koita nyt jo päättää se nimimerkkisi.

[QUOTE="vieras";27913155]Ja sitähän sinä et mitä ilmeisemmin osaa toiselle tuottaa, koska naiset eivät vain kiinnostu sinusta kuten sinä haluaisit.[/QUOTE]

Jassoo, sieltäkin vielä loppuun sellaiset tietenkin kielteiset päätelmät.

Olisikohan aika lopettaa. Saatan vilkaista huomenna ketjua jos on jotain oikeasti vastaamisen arvoista :)

[QUOTE="mies";27912501]
Vai onko niin, että nainen ei tähän kykene ja häntä ohjaavat aivan muut tekijät kuin sen arvioiminen, miten hyvä kumppani mies on? Yleensä on niin, että nainen ei hirveästi pysty järjellä arvioimaan miestä vaan ratkaisevaa on, miten miehen kanssa viihtyy. [/QUOTE]

Tässä sinä hienosti taas osoitat, kuinka älykäs mies sinä olet. Ja kuinka hienosti sinä otat naiset huomioon. Pidät heitä arvossa, kohtelet tasavertaisina ja kunnniottaen.

Siinä ei kuule paljon teeskennellyt huomionosoitukset auta, jos pinnan alla asuu naisia oman katkeruutensa takia vihaava ylimielinen sovisti.

Ihan tosiaan tulee miespuolinen Johanna Tukiainen mieleen.

Ap puhuu yhtäaikaa kolmesta ihan eri asiasta. Saada naisia, sada naista ja saada naisen.

Naisia saa olemalla seksikäs öykkäri.
Naista saa olemalla itsevarma, ok-näköinen ja oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Naisen saa olemalla kiltti ja kunnollinen, muttei mikään ovimatto, fiksu, hauska ja jollakin lailla seksikäs juuri kyseisen naisen mielestä.

En minäkään ole miehiä saanut ikinä, miestä ja miehen kyllä.

Sanat hyvin pantu.

[QUOTE="mies";27913001]Epäluuloisuus tekee elämästä sairaampaa. Ihmisen on tanssittava päällään Nietzsche sanoo. Mehustu sinä myrkyissäsi ja häivy mun Afrikan tähdestä, tyhjä merkki *naps*

:)[/QUOTE]

Yhdestäkään 'miehen' viesteistä ei ole välittynyt lämpöä, empatiaa, huumoria tai edes fiksuutta. En usko, että se oikea elävä puoli voi olla täysin päinvastainen kuin se mielikuva, joka tästä viestittelystä on syntynyt.

Olet ymmärtänyt pikkasen huonosti tuon evoluutioteorian. Evoluutio "palkitsee" ne geenit jotka levittävät itseään tehokkaimmin. Joillakin lajeilla paras strategia todella on siittää mahdollisimman monta naarasta, mutta ihmislajillahan tämä ei ole niin yksioikoista. Toki joku yksittäinen kaani / kuningas on saattanut jotain tämänkaltaista toteuttaa, mutta jos ajattelee ihmistä lajina, niin se ei voi olla valtaosan strategia, koska yhteiskunta hajoaisi. Siksi ihminen on lisääntymisessään monistrateginen (ei varmaan ole virallinen termi), eli sitoutuu vähintään joiksikin vuosiksi suhteeseen varmistaakseen jälkeläisten eloonjäännin ja ammuskelee satunnaisia jokerikuteja sivuille.

Näinhän se taitaa suurinpiirtein olla. Kannattaa tutustua Osmo Tammisalon Rakkauden evoluutioon.

En koe olevani liian hyvä, mutta en myöskään teeskentele olevani parempi kuin olen. Kohteliaisuus kuuluu muuallekin kuin ensitreffeille ja ehkä nainen saa sinusta kuvan että esität. Sitä että sinussa on sivistyksen kuori, mutta sisimpäsi ei ole sopusoinnussa sen kanssa. Olet kohtelias ja huomaavainen koska haluat naiselta jotain, etkä siksi että niin tulee kohdella kaikkia kanssaihmisiä.

Mielenkiintoinen kysymys, tuohon minäkin haluaisin vastauksen vaikka luulen sen jo tietäväni :) Arvaukseni on: välinpitämättömästi, koska on turhaa vaivata itseään ja tuhlata aikaansa ihmisiin jotka ei millään tavoin kiinnosta tai joista ei ole itselle mitään hyötyä --> epäsosiaalinen ihminen narsistisin piirtein

[QUOTE="vieras";27913708]Keinohedelmöitys? Sittiäisiä on miljardeja, joka satsissa.[/QUOTE]

Ihme saivartelua. Jos keinohedelmöitystä saa käyttää, niin voihan nainenkin teoriassa tuottaa lukuisia (kymmeniä?) alkioita kuukaudessa, jos munasoluja kasvatetaan hormoneilla, hedelmöitetään jonkun siittiöillä ja saadaan lauma sijaissynnyttäjiä kasvattamaan. Nerokasta. Mitäs jos nyt kuitenkin pitäydyttäisiin siinä, että mitkä miehen lisääntymistrategiat käytännössä voisivat toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;27910102:
Parikymppisenä kiltit miehet jää ilman, kun narsistit panevat tyttöjä. Vuosien yksinäisyyden jälkeen samat naiset kiinnostuvat miehestä. Kun naiset kertovat tarinoita entisistä poikaystävistä ja heidän väkivallasta, on sympatia viimeinen asia, jota mies naista kohtaan tuntee.

Ja nämä sankarit juuri puolustavat sitä vähän tuhdinpaa emäntää. Kun niihin nuoriin ja hoikkiin ei ole mahdollisuuksia. Koskaan ollutkaan. Eivätkä edes uskalla tunnustaa omalle puolisolleen mistä oikeasti pitäisivät, jos vaan saisivat.

Yhteistyössä