Uusavuttoman siitä teki sen, että käytin kastikkeeseen vähän valmisseosta.. Eli köyhäilyjauhelihaan- sellaiseen -30 % laputettuun iskin joukkoon valmista kastikejauhetta vähän. Ja sitten sävelsin loput.Selvennä vähän, että mitä tuollainen pöperö pitää sisällään?
Meillä taas kukaan ei syö mitään isoja annoksia, jaksaa hyvin jonkin jälkkärinkin jos tykkääMeillä ei harrasteta jälkkäreitä, kukaan ei halua tai jaksa syödä. Kotonani oli aina jälkiruoka, niin turhaa. En sielläkään jaksanut syödä enkä pidä imelistä.
Ai niin...unohdin kokonaan Juntin ja wt....Päivällä käytiin kiinalaisessa ja nyt illalla söin jälkiuunileipää TÄYSrasvaisella juustolla. Juntti mikä juntti.
Meillä ei aina kotona ole jälkiruokaa, mutta laivan seisovassa jätän aina tilaa jälkiruoalle. Alkupalat ja jälkiruoka on seisovan parasta antia.Meillä taas kukaan ei syö mitään isoja annoksia, jaksaa hyvin jonkin jälkkärinkin jos tykkää
Mä tykkään käydä hakemassa alkupaloja 3-4 kertaa, vähän pääruokaa ja sitten voikin jo siirtyä jälkkäriin Jälkkäreistä valitsen yhden mieluisen.Alkupalat ja jälkiruoka on seisovan parasta antia.
Mulla on vähän sama juttu ..Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;27908124:Mä tykkään käydä hakemassa alkupaloja 3-4 kertaa, vähän pääruokaa ja sitten voikin jo siirtyä jälkkäriin Jälkkäreistä valitsen yhden mieluisen.
väärin niin väärin. ensin joka sorttia jälkiruokaa koemaistajaiset kun ei ole jonoakaan, sitten alkuruokaa sama, sitten tosihaku jälkiruokaa, sama alkuruokaa jne näitä vuorotellen, kunnes napa alkaa ritistä.Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;27908124:Mä tykkään käydä hakemassa alkupaloja 3-4 kertaa, vähän pääruokaa ja sitten voikin jo siirtyä jälkkäriin Jälkkäreistä valitsen yhden mieluisen.