D
dah
Vieras
Niinhän mä juuri tein. Toki voin alkaa sinunki kaveriksi:hug:
En suosittele
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinhän mä juuri tein. Toki voin alkaa sinunki kaveriksi:hug:
Mä en niin syvälliseks täällä enää ala.![]()
kerro lisää?
Samaa vanhaa. Tapellaan tyhjänpäiväisyyksistä ja arvostellaan kaikkia ketjuja provoiksi, perseen nuoleskelua puolin ja toisin, ketjuja jossa kehutaan kuinka ylimaalisia ollaan jne. eli samaa vanhaa mitä aina ennenkin.
Samaa vanhaa. Tapellaan tyhjänpäiväisyyksistä ja arvostellaan kaikkia ketjuja provoiksi, perseen nuoleskelua puolin ja toisin, ketjuja jossa kehutaan kuinka ylimaalisia ollaan jne. eli samaa vanhaa mitä aina ennenkin.
En suosittele
Äläpä yleistä, minä en tasan nuoleskele muuta kuin tikkaria.
Jätskipuikkoa? tissejä? hillomunkin sokerikuorruttamia sormia?Äläpä yleistä, minä en tasan nuoleskele muuta kuin tikkaria.
Kyllä on pirullista toimintaa. Mutta en aio tarjota virtuaalista selkääni puukotettavaksi täällä, kiitos huolenpidosta![]()
Jätskipuikkoa? tissejä? hillomunkin sokerikuorruttamia sormia?
Pilua
Sori, pieleen meni. Sain toki bannia, kun sanoin Tytsistä rehellisen kokemukseni ääneen, mutta se pitkä banni tuli siitä, kun härnäsin modeja.Saa vapaasti tarkistaa modeilta, näin se nimittäin meni. Ja se banni loppu jo viimevuonna.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27909001:en epäile.
Ai hittolainen. Huomaan että alkaa kiinnostaa liikaa nämä palstan vanhat juorut. Mitä tytsin ja vrs:n välillä on tapahtunut?
noni, kertokaaEipä ne vissiin yksäreihin puutu
Eipä ne vissiin yksäreihin puutu