Mulla on tässä nyt vähän muuta juttua niin ei pysty 100% keskittyyMitäs tinkuliini touhuilee?
Nyt on ainakin hyvä kun kotoa ei löydy mitään hyvääJuu, oon tyytyväinen kunhan vaan saan pidettyä itseni kurissa jatkossa. Muuten ne kilot tulee hujauksessa takaisin
Kunhan saa pidettyä ne herkut pois kotoota ni on helpompi. Kaupassa käynnit on vaikeita, mut jos pakko saada jotain niin joku pätkis vaan sitte eikä muutaNyt on ainakin hyvä kun kotoa ei löydy mitään hyvää
Ja yrittää ostaa vain ihan vähän jotain hyvää.
Paljonko on tippunut?
Mulla pysyy paino melkein koko ajan samassa, mutta en niin kauheasti herkkuja syö.
Tai paremminkin kauhean usein.
Kyllä ainakin nokian puhelimessa ne mukana tulevat kuulokkeet on hands free, ainakin mulla se toimii. Ja se läpyskä siinä alla on juurikin se mikki, ja siitä napista voi vastata ja sulkea puhelun.ai jaa,no höh! sit pitää mennä ostaa....ei noissa oo ku kuulokkeet ja sit joku lapyskä killuu alempana mut se taitaa olla joku kiinnitysjuttu
Juu, joku pieni patukka vain mukaanKunhan saa pidettyä ne herkut pois kotoota ni on helpompi. Kaupassa käynnit on vaikeita, mut jos pakko saada jotain niin joku pätkis vaan sitte eikä muuta
Kaks kiloo lähtenyt, haluisin viel kolme kiloo pois ainaski niin oisin vanhoissa mitoissa. Nyt painoa 57kg 54-53kg ois mulle sopiva, viime keväällä vielä painoin verran.
Nainen pääsee parhaiten eroon veltosta läskistä ottamalla siittä avioeron
Tökkäsit mut siniseksi, Däämn.
Ja sitte taputellaan punaseksi :O
Mukavaa iltaaToin juuri auton kotiin, koitan juoda helvetin äkkiä siideriä ennen kun taksi tulee ja sit lähden muiden kanssa baariin Hei vain ja moikka!
En saanut nukutuksi kuin vasta aamusella pari tuntia, mutta näillä mennäänMitäs arieksen päivään/iltaan?
Oletko saanut nukuttua? Aika myöhään yöllä täällä kirjoittelit : /
Ah, kiitos. I see...
Onko se nyt mun vukiEn saanut nukutuksi kuin vasta aamusella pari tuntia, mutta näillä mennään
Juu, sinäkin kirjoittelit aika myöhään viime yönäSon mun vuki ny. Mullaki jäi yöunet vähii. Pitäs kehitellä jottain.
Kouoleman kuittaa univelan.. Ei nyt ihan noin, mutta vetää se heikoksi kun ei saa unta riittävästiJuu, sinäkin kirjoittelit aika myöhään viime yönä
Oliko se mun vuki?
Uskon.Kouoleman kuittaa univelan.. Ei nyt ihan noin, mutta vetää se heikoksi kun ei saa unta riittävästi