Mä näin sut feissarissaTytar Nro 1 paistelee raiskaleita Tytar Nro 3:n tekemasta taikinasta... En uskalla edes katsoa keittion suuntaan. :saint: Kaksi kahelia toheloa... :heart:
Mä näin sut feissarissaTytar Nro 1 paistelee raiskaleita Tytar Nro 3:n tekemasta taikinasta... En uskalla edes katsoa keittion suuntaan. :saint: Kaksi kahelia toheloa... :heart:
Palstalla tietty..en mie nyt fyysisesti toivois olevani samassa paikassa ku Ela..missä täällä
My fangs :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27908152:Hups, Majuri on saunapuhdas ja jurrissa :vampire:
Unosia :kiss:Öitä, nyt saa luvan riittää tälle päivälle Kauniita unia kaikille!:kiss:
Sä vaaan et ooo tarpeeks jurrrisaTylsää täällä on.
Näyttää olevan.Tylsää täällä on.
En koskaan. Viihdytän ihteeni Morriganilla :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27908474:Sä vaaan et ooo tarpeeks jurrrisa
Meillä molemmat kattoo netflixiä, eri leffoja. Molemmilla ku on tuplanäytöt.Nyt jotain hauskaa, mul on tylsää ja mies kattoo tylsää leffaa netflixistä ja vali vali uli uli. :snotty:
En koskaan. Viihdytän ihteeni Morriganilla :heart:
Meillä molemmat kattoo netflixiä, eri leffoja. Molemmilla ku on tuplanäytöt.
Näkys telkustaki, mutkun 2 leffaa ei saa yhtä aikaa pyörimään. Iha hyvin näkyy 23" näytöltä.Me katellaan ihan telkun kautta. Mut mies kyllästy jo itekki tohon leffaan ja nyt mietitään mitä katottais
Mäki mussuttaisin jos ois suklaata, mitään herkkuu ei nyt löydy. Nyt vois mussuttaa jo oikeastaan mitä vaan. Viitti kuiteskaan tuota sokeria sellaisenaan vetääMä mussutan suklaata.
En viitsi laskea käärepapereita pöydältäMä mussutan suklaata.
Eikö ole jäätelöäkäänMäki mussuttaisin jos ois suklaata, mitään herkkuu ei nyt löydy. Nyt vois mussuttaa jo oikeastaan mitä vaan. Viitti kuiteskaan tuota sokeria sellaisenaan vetää
sais sen yhdistettyyn tohon koneelle varmaan mut ei oo saatu aikaiseksi. Ois kyl kätsyäNäkys telkustaki, mutkun 2 leffaa ei saa yhtä aikaa pyörimään. Iha hyvin näkyy 23" näytöltä.
Ei, tää on aika kauheeta mut paino on laskenutEikö ole jäätelöäkään
No tuohan on hyväEi, tää on aika kauheeta mut paino on laskenut
Juu, oon tyytyväinen kunhan vaan saan pidettyä itseni kurissa jatkossa. Muuten ne kilot tulee hujauksessa takaisinNo tuohan on hyvä