kahvikirahvi
Noup.freddie mercury toinen?
Noup.freddie mercury toinen?
Hyiiii!!Kädet seläntaakse rautoihin ja nainen syvään etukumaraan, niin voidaan tarkistaa onko net hipsterit siellä pakaroiden välissä
Kuka toi alempi mies on,aika hottisNoup.
Eiköhän se järjesty.tähän ei auta muu ku sänkypuuhat
Adam Grahn, Royal Republicin laulaja Meenki kattoon sitä ens kuussa lälläslää! Uuh. Täytyy mennä jonottaan sinne jo aamulla että pääsen eturiviin.Kuka toi alempi mies on,aika hottis
Kädet seläntaakse rautoihin ja nainen syvään etukumaraan, niin voidaan tarkistaa onko net hipsterit siellä pakaroiden välissä
No nyt en uskalla tulla nukkumaan.Eiköhän se järjesty.
Siihe mitää avaimia tartteta, pölö- muruTurha sitten huudella avaimia jos ei kerta leikkeihin sovita
ei nuo ole viiksiä hassu nainen, ne on partoja, koska ei ole vain viikset naamassaNoup.
Kaksi? Keitäs he?Ai kysyttiinkö siinä onko outoa laittaa eksälle kuvia, no on. Mä luulin et siitä suutelemisajatuksesta oli puhetta.
Joo-o, sen siitä saa kun on yksi käsi millä kirjottaa ja puoliruutua täysikästen sivuilla=)
Mutta viikset on kyllä kamalinta mitä mies voi itelleen antaa tapahtua :x Mä muuten tiedän vaan kaks miestä jotka näyttää hyvältä viiksissä.
Mun rautoja ei saa auki ilman avaimiaSiihe mitää avaimia tartteta, pölö- muru
Hyviä unia honey:kiss: Ajattelen sua kohta!Juuh, mun nuorimmainen heräs just ja kaipailee äitiänsä, joten mä tästä joudun meneen.
Hyvää yötä muruset :kiss:
Ai ei voi olla viiksiä jos on parta? No sit en tiedä yhtään miestä joka näyttäis hyvältä viiksissäei nuo ole viiksiä hassu nainen, ne on partoja, koska ei ole vain viikset naamassa
Öitä:kiss:Juuh, mun nuorimmainen heräs just ja kaipailee äitiänsä, joten mä tästä joudun meneen.
Hyvää yötä muruset :kiss:
Laitoin kuvat, Gary Oldman ja Adam Grahn *kuola valuu*Kaksi? Keitäs he?
täällän minä kirahvin sängyssä odotan sinua. tuleppa tänne äkkiä tai annan piiskaa t. ruutisNo nyt en uskalla tulla nukkumaan.
*missä mun virallinen unikaveri on*
Eiks tota sanota tuoppiparraks? Siis sain kuvitelman sellasista Italialaisista vi*unnuolija viiksistä, tai yleensä vaan pelkästään viiksistäLaitoin kuvat, Gary Oldman ja Adam Grahn *kuola valuu*
Hyvä yritys mut ei mee läpitäällän minä kirahvin sängyssä odotan sinua. tuleppa tänne äkkiä tai annan piiskaa t. ruutis
Unia TinkuVinku:kiss:Pirskatti,onks kello jo noin paljon! nyt tää lähtee nukkumaan,ei auta. Olkaatten nyt sit erittäin tuhmasti
Hyvää yötä möröt ja menninkäiset:kiss:
Kepsis ehti jo pilata tän :'( Mutta ei se mitään, noi on kuumia oli niillä kepsiksen mielestä viiksiä tai ei. Ni kerta!Eiks tota sanota tuoppiparraks? Siis sain kuvitelman sellasista Italialaisista vi*unnuolija viiksistä, tai yleensä vaan pelkästään viiksistä