The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiesitkö et jos antaa juustokastikkeen olla suljetussa kulhossa 3kk, se haju ei välttämättä lähde kulhosta pois enää?
Jos kulho on muovinen, juu, tiesin. Myös moni muu haju voi jäädä pysyvästi. Johtuu siitä miten muovi käyttäytyy kun siihen tulee naarmuja, se käpristyy tunnelimaiseksi ja sinne ei harja pääse tai sen paremmin mikään muukaan.

Onko jotenki kummallista, jos yli 23v takanen exäni mun laittaa kasvattamistaan viiksistä kuvan, jossa vaan näkyy viikset ja huulet, ni mieleen tulee, että oonpa joskus suudellu noitaki huulia iliman niitä viiksiä :D Hassu ajatus.

kahvikirahvi
Onko jotenki kummallista, jos yli 23v takanen exäni mun laittaa kasvattamistaan viiksistä kuvan, jossa vaan näkyy viikset ja huulet, ni mieleen tulee, että oonpa joskus suudellu noitaki huulia iliman niitä viiksiä :D Hassu ajatus.
"Tänään minä muistin, miltä tuntui suudella noita tuttuja huulia kaikkien näiden vuosien jälkeen.."

Ei oo kummallista.

Sangria
Jää noiden pilaantuneiden ruokien tyhjääminen välillä vähän pitkälle, raskaana pahoinvointiaikana tyhjensin pari homeista ruokaa pois ja oksensin kolme kertaa sitä aikana. Jäi vähän traumat...

Mut eiks me puhuttu niistä käsiraudoista?
yyh raskauspahoinvointi...oli mulla tosi rajua alkuun..huh. Sit siihen päälle vielä kolmen kuukauden nokkosrokko. Mut joo ne käsiraudat pitää siis olla verenpunaiset :D

No toi on vielä ihan korrektia:D Mulle tulee pippelikuvia ja ne ei ole edes kasvanu yhtään! Viikset oliski kiva ylläri! Mut on toi kuvien pieksäminen exille aika outoa musta, ellei ystävinä olla pysytty ja aktiivisesti yhteydenpidossa.

kahvikirahvi
No toi on vielä ihan korrektia:D Mulle tulee pippelikuvia ja ne ei ole edes kasvanu yhtään! Viikset oliski kiva ylläri! Mut on toi kuvien pieksäminen exille aika outoa musta, ellei ystävinä olla pysytty.
Ai kysyttiinkö siinä onko outoa laittaa eksälle kuvia, no on. Mä luulin et siitä suutelemisajatuksesta oli puhetta.

Mutta viikset on kyllä kamalinta mitä mies voi itelleen antaa tapahtua :x Mä muuten tiedän vaan kaks miestä jotka näyttää hyvältä viiksissä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä