The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämä se vasta oli jotakin,huoneesta ei seiniä näkynyt kun oli vuorattu julisteilla.Suosikin,siis sen lehden ,kautta haettiin sitten kirjekavereita muista faneista ja voi sitä kirjetulvaa!

:heart:

New Kids On The Block - You Got It (The Right Stuff) - YouTube

New Kids On The Block - Tonight - YouTube

New Kids On The Block "Step By Step" (AOL Sessions) - YouTube
Ai kamala sentään, huoooh:heart: Tunnustan, mää olin nkotb fani:D Diggailin sitä Dannyy, mikä ei tainnu olla ihan top of the line:D

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
kahvikirahvi
En tiedä, mutta munasiltaan herää pesuhuoneen lattialta :D
Mikähän siinä pesuhuoneessa on.... Mää kans joskus villeinä teinivuosina heräsin aina joko vessasta tai kylppäristä. Yks kerta olin levittäny oikein maton pehmusteeksi sinne kylppäriin, mutta koska en ollut peittoa jaksanut ilmeisesti hakea niin olin sitten kiskonut pyykkikorista löytyneistä vaatteista varmaan puolet päälleni pitkiä kalsareita ja villasukkia myöten :LOL: Mut onneks nykyään osaa ottaa kohtuudella :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: famipala
Ei voi olla, hitto!:D Sullon hyvä maku:D Wahlbergin veljeksistä tää Marky oli kans nami, mul oli IIIISO juliste mun sängyn vieressä täst heebost:D:LOL:

Marky Mark And The Funky Bunch - Good Vibrations - YouTube
No totta helkatissa:D Marky jäi vähän vieraaks mut toi biisi oli se tunnetuin vissiin ja sitä kyl soitettiin,radiosta oltiin nauhotettu c-kasetille:D nyykkäreitä piti ostaa sit tietty ihan oikeita eikä nauhottaa mistään. Mut oikeesti,niitä faneja ihan tajuttomasti,niitä kirjeitä oli siis satoja ja mitenkään voinu kaikkien kanssa ruveta kirjottelee ni joku kymmenkunta sit valikoitui ja kirjoteltiin.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä