Mä oon ollut teiniMä olen ollut joku parikymppinen noihin aikoihin.
On sitä pebaa vieläkin hyvä ja kiva pyörittää
ja silloin oli hyvää musaa
minkä ikänen fami oot?
Mä oon ollut teiniMä olen ollut joku parikymppinen noihin aikoihin.
Mitä tiukemmat sen paremmat oliTiukat 501Levikset kuitenkin, kuten kaikilla sen ajan tytöillä
aika paska taso joo,mua ärsytti se ällö mies joka lsyytti bändiä kun meni huonosti.Oikeen itsekeskeisen olonen.Taso ei oikein nyt ole hyvä, sittenkään! Oikeen hatutti muutaman lallattajan takia, mitä ne nyt tollasia sinne. Muutama hyvä onneksi ollu sentään. Saas nähdä säästeleekö ne niitä helmiä loppuun
Ne oli just parhaat, kun illan viimeinen hidas tuli niin kädet naisen takataskuihin. Siellä siten vaivihkaan puristeltiin kenenkään näkemättäMitä tiukemmat sen paremmat oli
Eikä niissä ollut mitään joustoja/stretsejä silloin
Mulla oli jotkut sellaiset trumpettipunttiset leviksetkin
vaaleat
:xmas:Ihan hyvä heitto =)
Nykysin tooodella harvoin tulee minnekään lähdettyy veivaamaan..ja toisekseen, sillon kun olenkin nyt lähivuosina käynyt niin en oo tunnistanu ku jonkun pari kappaletta mitä ne soittaa, ja nekin muokattuna johonkin karmeeseen jumputi-jumputi-moodiin :xMä olen ollut joku parikymppinen noihin aikoihin.
Tuntu sitä vähän hävettävän sentään jälkeenpäin. Mut entäs tää Paulan tylyttäjä? Tää ukko edellisessä Voffissa, se ukko rääpi turpaansa ihan huolella:Oaika paska taso joo,mua ärsytti se ällö mies joka lsyytti bändiä kun meni huonosti.Oikeen itsekeskeisen olonen.
Tuommoset ihmiset on just parhaita, saa naurua pidätellä kun kaveri keksii kaikenmaailman tekosyyt ja selitykset ettei vain tarvi tunnustaa mokanneensa. Vikahan on aina muissa kuin itsessäaika paska taso joo,mua ärsytti se ällö mies joka lsyytti bändiä kun meni huonosti.Oikeen itsekeskeisen olonen.
pikkarikännitPitäskö huomenna vetästä lievät palstahiprakat kun ei tänää enää viitsi:xmas:
Hyviä unia oman kullan kuvia:kiss:Nyt menen nukkumaan. Pitäkää mulle peukkuja, ettei aamulla huippais!
Öitä! :kiss:
Onks siihen määrätty et millaset pikkarit pitäs ollapikkarikännit
En ole vielä täyttänyt neljääkymppiäMä oon ollut teini
minkä ikänen fami oot?
Hyvin vastattu. Mä olen yli 25 mut alle 35 siitä saa sit arvuuutella mitä haluaa kun haarukka on aika iso. mutta mitään en tunnustaEn ole vielä täyttänyt neljääkymppiä
mutta kolmekymmentä olen täyttänyt
Nimenomaan. Kaikki on kuitenkin tässä maailmassa ihan itsestä kiinni.Tuommoset ihmiset on just parhaita, saa naurua pidätellä kun kaveri keksii kaikenmaailman tekosyyt ja selitykset ettei vain tarvi tunnustaa mokanneensa. Vikahan on aina muissa kuin itsessä
Kyllä tänä päivänäkin hyviä tanssikappaleita löytyyNykysin tooodella harvoin tulee minnekään lähdettyy veivaamaan..ja toisekseen, sillon kun olenkin nyt lähivuosina käynyt niin en oo tunnistanu ku jonkun pari kappaletta mitä ne soittaa, ja nekin muokattuna johonkin karmeeseen jumputi-jumputi-moodiin :x
En mie sitä tarkotakaan etteikö nykysinkin olis, en vaan kuuntele esim.radioo mitenkään aktiivisesti niin nykymusiikki on aikas tuntematonta miulle. Oma moka, tiiän.Kyllä tänä päivänäkin hyviä tanssikappaleita löytyy
esim Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull - YouTube
stringitOnks siihen määrätty et millaset pikkarit pitäs olla
Lähempänä arieksen ja PK:n ikää kuitenkinHyvin vastattu. Mä olen yli 25 mut alle 35 siitä saa sit arvuuutella mitä haluaa kun haarukka on aika iso. mutta mitään en tunnusta
Jostain syystä sen ääni ei oikein kuulunu kunnolla ja sit se tuntui matkivan sitä 69 eyesin laulajaa, niin äänellisesti kuin ulkonäöllisesti.Tuommoset ihmiset on just parhaita, saa naurua pidätellä kun kaveri keksii kaikenmaailman tekosyyt ja selitykset ettei vain tarvi tunnustaa mokanneensa. Vikahan on aina muissa kuin itsessä
*ojentaa talouspaperirullan*Mää tulin!