Mää oon yli 15 mut alle 35Hyvin vastattu. Mä olen yli 25 mut alle 35 siitä saa sit arvuuutella mitä haluaa kun haarukka on aika iso. mutta mitään en tunnusta
Hipsteritstringit
Eiku pyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhkimäääääääään!*ojentaa talouspaperirullan*
Jep, Kepsis on juanu Oliskohan jopa saanu ku noi hilpeenä[video=youtube;isAq7p-3TO4]https://www.youtube.com/watch?v=isAq7p-3TO4[/video]
TSIH siis
Ei oo kyl nyt tässä ihan justiinsa irronnutJep, Kepsis on juanu Oliskohan jopa saanu ku noi hilpeenä
Näin justEiku pyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhkimäääääääään!
En mäkään kauhean usein käy mutta aina joskusNykysin tooodella harvoin tulee minnekään lähdettyy veivaamaan..ja toisekseen, sillon kun olenkin nyt lähivuosina käynyt niin en oo tunnistanu ku jonkun pari kappaletta mitä ne soittaa, ja nekin muokattuna johonkin karmeeseen jumputi-jumputi-moodiin :x
Eikö oo ihan hyvä vaan ettei ne vehkeet ei irtooEi oo kyl nyt tässä ihan justiinsa irronnut
Niin ku minäkiEn ole vielä täyttänyt neljääkymppiä
mutta kolmekymmentä olen täyttänyt
vihdoin sait tsihautettuatsih
Joskus voi olla niin kriittinen olo että olisi valmis maksamaan kovan hinnan siitäEikö oo ihan hyvä vaan ettei ne vehkeet ei irtoo
Mä en sitte osaa tyksiä ei ku lykkiä :'(Mä viihdytän itseäni
ei kiitos mulle,en tykkää.stringit
Viimein! Sain namiakin, nyt ostin reilusti niin ei tarvii huomenna lähtee taas yöllä ajelemaan herkkujen perässävihdoin sait tsihautettua
no nää meneeHipsterit
Mä luulin et sä lopetit jo lyk... tyksimisen :OMä en sitte osaa tyksiä ei ku lykkiä :'(
Kovan......Joskus voi olla niin kriittinen olo että olisi valmis maksamaan kovan hinnan siitä