Ihan vaan tiedoksi, että me miehet ei koskaan päästä sen vroom vroom-vaiheen yli. Tai ainakaan minä en.
No, enpä pahemmin mitään tiedä tuosta webastostaVolvo, Mersu, Toyota, Nissan ja sit tuo Mitsu nyt ainakin.
Ja Lada.
Olishan se, mutta kallis asentaa ja syö akun paskaksi.
häh vof ?Iltoja ja öitä samalla..sain ku sainkin VoFin katottua, välil piti tosin suihkussa käydä et puhtaana pääsee maate käymään..nyt onkin jo korkee aika sanoa kops. Tai no, ehkä pääsen sinne sänkyyn asti enkä lattialle tipahda..
Joidenkin katkeruus on rajatonta.Hyi kun rumasti sanottu :stick:
Öitä :kiss:Iltoja ja öitä samalla..sain ku sainkin VoFin katottua, välil piti tosin suihkussa käydä et puhtaana pääsee maate käymään..nyt onkin jo korkee aika sanoa kops. Tai no, ehkä pääsen sinne sänkyyn asti enkä lattialle tipahda..
levoton lissulaitoin jo
Onks tää se vaihe kun otetaan korvista kii ja väännetään?Ihan vaan tiedoksi, että me miehet ei koskaan päästä sen vroom vroom-vaiheen yli. Tai ainakaan minä en.
"En ole katkera, mutta kuitenki..."?Joidenkin katkeruus on rajatonta.
90 luvun biisit on parhautta!Voi ku tuli teiniajat mieleen noista joistain biiseistä..sillon oli hyvä pyörittää pebaa hyvän musan tahtiin..oon vissiin vieläkin jumittanu 90-luvulle musamaullisesti.
Mä olen ollut joku parikymppinen noihin aikoihin.Voi ku tuli teiniajat mieleen noista joistain biiseistä..sillon oli hyvä pyörittää pebaa hyvän musan tahtiin..oon vissiin vieläkin jumittanu 90-luvulle musamaullisesti.
Perkele ukko nyt meni nimet sekasin! Mie en oo lissu :|levoton lissu
En usko että se auttaa, ainahan ihmisellä jokin mielenkiinnonkohde on, toisilla moottoripelit ja toisilla soutulaitteetOnks tää se vaihe kun otetaan korvista kii ja väännetään?
voice of finlandhäh vof ?
Ihan hyvä heitto =)No, enpä pahemmin mitään tiedä tuosta webastosta
kunhan heitin
Ei se estä muita olemasta sitruuna"En ole katkera, mutta kuitenki..."?
Mä en olla katkera mistään. Se ei hyödytä yhtään mittää missää vaiheessa.
kiitos selvennyksestä.voice of finland
no edes minä en ole niin vanha että ei kehtais pikahiprakkaa vetää *tsih*Pitäskö huomenna vetästä lievät palstahiprakat kun ei tänää enää viitsi:xmas:
Tiukat 501Levikset kuitenkin, kuten kaikilla sen ajan tytöilläMä olen ollut joku parikymppinen noihin aikoihin.
On sitä pebaa vieläkin hyvä ja kiva pyörittää
ja silloin oli hyvää musaa
kahta en vaihda, toinen on auto ja toinenEn usko että se auttaa, ainahan ihmisellä jokin mielenkiinnonkohde on, toisilla moottoripelit ja toisilla soutulaitteet
Miks sie asut siellä , no siellä.... Vois joskus mennä paikalliseen töhöileen tuoppien kera silloin kun siellä ei ole karaokea.Perkele ukko nyt meni nimet sekasin! Mie en oo lissu :|
Taso ei oikein nyt ole hyvä, sittenkään! Oikeen hatutti muutaman lallattajan takia, mitä ne nyt tollasia sinne. Muutama hyvä onneksi ollu sentään. Saas nähdä säästeleekö ne niitä helmiä loppuunvoice of finland