[QUOTE="vieras";27902523]Harmi kun ei niit Dance Now levyjä saa enää mistään.[/QUOTE]
:attn:kirppareilta saa:attn:
:attn:kirppareilta saa:attn:
Miekin sinua muruETTÄ TERVE VAAN KUN KAIPAATTE PORUKKAA TÄNNE ETTEKÄ HUOMAA OLLENKAAN ETTÄ MÄÄ TULIN. Imekää patukkaa
Ja jostain syystä luin, että srippareilta saa:attn:kirppareilta saa:attn:
Kyl mä huomasin mutta jäin fiilistelee teiniaikojaETTÄ TERVE VAAN KUN KAIPAATTE PORUKKAA TÄNNE ETTEKÄ HUOMAA OLLENKAAN ETTÄ MÄÄ TULIN. Imekää patukkaa
Mä tyksin sua lujaa :heart:ETTÄ TERVE VAAN KUN KAIPAATTE PORUKKAA TÄNNE ETTEKÄ HUOMAA OLLENKAAN ETTÄ MÄÄ TULIN. Imekää patukkaa
No niin oli :heart:DJ BOBO - FREEDOM 1995 (Official Music Video) - YouTube
Kyllä 90luvulla vaan oli hyvää musiikkia,oi niitä teiniaikoja:heart:
Tää tuli vähän yllättäen... :ashamed: Mut okei.Mä lykin sua lujaa :heart:
Anteeks, se oli vastaus sun huutoon Emmä tyksi, jos ei saa tyksiä eikä lyk(K)(s)iä :'(Tää tuli vähän yllättäen... :ashamed: Mut okei.
Sun häätyy mennä pesäpallomailan kanssa sen ovelle ja sanoa että "nyt saatana jos se musiikki mee pienemmälle niin tää maila on sulla kohta poikittain siellä minne päivä ei paista. Aurinkoisin terveisin, naapurisi"mun tarvii popittaa täällä kun toi Prkl naapuri soitattaa taas ihan täysii tuolla jossain niin pakko huudattaa omaa musiikkia ettei sen mölyt kuulu tänne.Neumannin vikisevä ääni sietä kuuluu:x
Mitä, mähän suostuin Ei mee toi pentu nukkumaan, fuck. Muutenkin vähän vitukas fiilis kun tuli elämä vastaan tänään. Ja oon poikki. Ja kauhee nälkä, eikä viitti syödäkään kun toi tulee kerjäämään ja raivoo ellei sillekin anna. Mur.Anteeks, se oli vastaus sun huutoon Emmä tyksi, jos ei saa tyksiä eikä lyk(K)(s)iä :'(
Isännöitsijään yhteyttä!mun tarvii popittaa täällä kun toi Prkl naapuri soitattaa taas ihan täysii tuolla jossain niin pakko huudattaa omaa musiikkia ettei sen mölyt kuulu tänne.Neumannin vikisevä ääni sietä kuuluu:x
Okei, mä vähän vaan varmistelinMitä, mähän suostuin Ei mee toi pentu nukkumaan, fuck. Muutenkin vähän vitukas fiilis kun tuli elämä vastaan tänään. Ja oon poikki. Ja kauhee nälkä, eikä viitti syödäkään kun toi tulee kerjäämään ja raivoo ellei sillekin anna. Mur.
OI SINÄ OLET TÄÄLLÄ :heart:Helöyyh murut!:kiss:
Ai jahas, sitten kun tänne vihdoin pääsee niin töksii nii stanasti!
:hug:Mitä, mähän suostuin Ei mee toi pentu nukkumaan, fuck. Muutenkin vähän vitukas fiilis kun tuli elämä vastaan tänään. Ja oon poikki. Ja kauhee nälkä, eikä viitti syödäkään kun toi tulee kerjäämään ja raivoo ellei sillekin anna. Mur.