Lilith Le Nuit
Iltaa!
Mä näin kans yks yö yhestä tutusta unta tosin se on mua joku 20v vanhempi mut niin joten...
oonkohan mäkin....
Tää tyyppi on tosi kiva ja syötävän näköinen. :vampire:
Iltaa!
Mä näin kans yks yö yhestä tutusta unta tosin se on mua joku 20v vanhempi mut niin joten...
oonkohan mäkin....
Etsä sitten vois sitä vähän...you know
Tää tyyppi on tosi kiva ja syötävän näköinen. :vampire:
En usko että sitä kiinnostaa 42v. naikkonen.Etsä sitten vois sitä vähän...you know
mä oon ollut laiska,en oo jaksanut lähtee radalle vaikka sillähän se hoituis eli ihan oma valinta tää olotila
En menis vannomaan ihan noinkaan eikös ne nuoret kollit oo kokeneemman naisen perään yleensä....Kuten iteki vanhempien miesten perään tai no joku raja sentäs mut periaatteessa mua ei nuoremmat kiinosta ,mielummin vanhempi tai omaa ikäluokkaa +4-5 vuotta.En usko että sitä kiinnostaa 42v. naikkonen.
Onhan niitä, tiedän.En menis vannomaan ihan noinkaan eikös ne nuoret kollit oo kokeneemman naisen perään yleensä....Kuten iteki vanhempien miesten perään tai no joku raja sentäs mut periaatteessa mua ei nuoremmat kiinosta ,mielummin vanhempi tai omaa ikäluokkaa +4-5 vuotta.
Miten se sumppi pihiseepanin sumpit pihiseen
Siltä vaikuttaa..No joko se hauskuus loppu enneku alkoikaan
HyvinMiten se sumppi pihisee
TulikoSaa nähä tuleeko uni kun yksi kirjoitteli kaikkea epämääräistä
Yks 62v. sanoi mua pennuksi. Mut seksiä vaan halusin. En mä niin vanhan kanssa voi olla. Mies saa olla max 5v. mua vanhempi. Ja nuorempi parempi.Eikös sitten jotkut 50-60 vuotiaat miehet ala hakeen nuorempaa
niinpä :vampire:Porukka taas jossain lifettämässä : /
Kuka tuonne pakkaseen nyt vapaaehtoisesti haluaa mennä :kieh:
Hemmetin lillukka :kieh: kun rupes puhuu tollasii,nyt vasta rupeski tekee mieli :ashamed:
varmaan sit jos kerta 80vuotiaat juoksee 50-60 vuotiaitten perässä.Eikös sitten jotkut 50-60 vuotiaat miehet ala hakeen nuorempaa
Olet meidän kanssa..Räyh. Mitä tekis? Haluis kattoo jonkun jänskän leffan mut pakko odottaa siihen asti et saan nuo nukkumaan.
Vois olla,aika hiljaista täällä vai?Olet meidän kanssa..
Niinpä,pitäs olla sisällä ja meijän kanssa!Porukka taas jossain lifettämässä : /
Kuka tuonne pakkaseen nyt vapaaehtoisesti haluaa mennä :kieh:
Vois olla,aika hiljaista täällä vai?
:O :kieh:kahvia ja