The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
No voi saatana, sillä miehellä kestää sittenkin sen verran kauan etten ehdi odottaa saako se auton käyntiin. Tai ehdin odottaa, mutta myöhästyn bussista mikäli auto ei lähde käyntiin. Voi peee.......!

Mää sairastaisin mieluiten yksin, kun ei kipeänä olis kauheesti energiaa ton pikkupuolikkaan vahtimiseen ja viihdyttämiseen. Mutta onneks oon tosi harvoin kipeänä.
No jos mulla olis jotain pikkujuoksijoita jaloissa pyörimässä niin ehkä se olis eri asia mutta kun oon ihan yksin niin se sairastelu on ihan kamalaa,ite pitää ruoka tehdä vaikkei jaksais,ite pitää hakee juotavat ja tropit vaikkei kykenis,ei vaan ole ketään joka pitäs hyvänä sillo ku olo on ihan paska. Kyllä se sairastaminen ennen oli ihan siedettävää kun oli toinen joka piti huolta et kaikki tarvittava oli saatavilla,haki vaikka namia jos suussa oli paskan maku ja mikään muu ei uponnu,toista se on nyt.

IhanaValo
Voi jessus taas ihmettelen miehen älyä..se meni lapsille lupaamaan että on kuudelta kotona, hakee grilliltä sapuskaa meille kaikille..no, arvaahan sen että lapset hyppi ja pomppi ja odotti jo puol kuudesta lähtien isäänsä, et kohta se tulee. Soitin puol 7 ja se ei ollu ees grillillä viel...:headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä