Ruoka ei maistu. Missä vika?

Mulle on tullut ihan viimeaikoina joku ihme juttu että mulla ei oo yhtään nälkä:/
Siis tää on ihan käsittämätöntä enkä osaa selittää tätä paremmin mutta ruoka ei vaan maistu. En voi mitenkään huonosti, siis ei ole mitään pahoinvointia tms. mutta on koko ajan ihmeen kylläinen olo, niinkun olisin juuri syönyt :whistle: En tupakoi, käytä juurikaan alkoholia, nukun vähintään 8-9h jne. elän ihan terveellisesti muutenkin.
Voiko stressi tehdä tällasta? Mulla on kyllä muuten vähän ahdistava oli välilä ja kamala stressi päällä..Vai voiko johtua että ole alkanut juomaan vettä enemmä kuin ennen? Ennen join tuskin litraa päivässä mutta nykyään pidän huolen että sitä nestettä tulee juotua vähintään 2-3 litraa vrk. Viekö kahvinjuonti ruokahalua tms? Onko kellään ollut vastaavaa että stressin vuoksi menettänyt ruokahalut? Tää on kyllä oikeasti kauheeta ku haluan elää terveellisesti ja syödä monipuolisesti.
 
ruokaeimaistu
Ymmärrän, mitä tarkoitat. Mulla ihan sama juttu. Omalla kohdallani oon välillä tukahduttanu tosin näläntunteen, enkä ole mennyt heti syömään, kun on nälkä...tai ottanu jotain joka nostaa verensokeria (makea). Ehkä elimistö on alkanut tottumaan pienempiin energiamääriin. Kyse ei oo anoreksiasta, vaan ihan siitä, ettei ehdi/ muista syödä, kun on paljon muuta meneillään elämässä. Ite oon just sellane, että stressiaikoina ruoka ei maistu...mut ei tää näin voi jatkuu. Pitää alkaa syömää vähitellen isompia määriä. Huolehtimaan ravinnonsaannista.
 
samaaa
oon itekin kärsinyt samasta ei ruoka maistu ja silleen oon kärsinyt 3 loisista (kihimato) pelkoa siitä että ovvat tulleet takaisin ma kurnii ja ruoka ei masitu mahaan koskee ripuloin olenko sairas?
 

Yhteistyössä