[QUOTE="vieras";27886100]Mikä?[/QUOTE]
se missä just puitiin mummeliisan lähtöä
se missä just puitiin mummeliisan lähtöä
Ei ole, sillä mikäli jonkun nimimerkin kommentit kerta toisensa jälkeen ärsyttävät, NE VOI JÄTTÄÄ LUKEMATTA (ja ketjut avaamatta)!!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27886065:on.
sanokoot viisastelijat mitä tykkäävät.
Ei niin. Surullista kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27886051:Aa, totta. Eikä kyllä oikeastaan edes mitenkään yllättävää.
Itse asiassa teenkin. Sinun nimimerkkisi on minulla tällä hetkellä "ehkä luen, ehkä en" -listalla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27886127:no teeppäs sitten niin.
Yhä naiivimmaksi menee. Jos se "silmätikku" haluaa sitä, ja kertoo siitä huvittuvansa. Voi sinnuu...Jos halu ja huvi liittyy isona osana toisen kiusaamiseen niin kyllä se on sairasta.
oot varmaan kuullu huhua että tollasesta saa bannia.joku kovaluontoinen ja sanavalmis palstailija vois perustaa vasitun nikin, keräis sille vähän huomioita ja alkais sitten harmaana kiusata itseään
kohta olis korppikotkat paikalla ja kaikki tyytyväisiä
no ei ole iso vahinko jos se vasittu uhrinikki joutuu banniinAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27886152:oot varmaan kuullu huhua että tollasesta saa bannia.
Aivan samaa mieltä, todellakin näin. Kyllästymistähän se on ei muuta.En usko että Mummeliisa on ollut kovin ahdistunut "vittuilu viesteistä" kyllästynyt ehkä enemmänkin. Tottahan se on että mitä enemmän paljastat itsestäsi ja perheestäsi mahdollistat itsesi silmätikuksi joutumiselle.
Kuitenkin se joka saa edes pienintäkään tyydytystä toisen herjaamisesta ja loukkaamisesta ei ole terve. Mielipiteistä, tavoista, harrastuksista voi väitellä mutta ketään ei saa persoonansa puolesta loukata.
Huvittavaa on se että nämä harmaat "paskahousut" on niinkin rohkeita että uskaltavat laukoa herjoja anonymiteetin takaa. Mites se sitten oikeassa elämässä uskallatteko mennä sanomaan suoraan että "Vittu kun olet ruma"?
Mut eiköhän täällä kaikki saa silloin tällöin kakkaa niskaansa..Sekin tosin riippuu mistä asiasta puhutaan ja onko itse samaa mieltä kuin muut..Entäs jos harmailu kiellettäisiin niin loppuisko kiusaaminen siihen?
Vähenisi varmaan aika reilusti. Kunnon keskustelu/väittely on ihan jees ja puhdistaa ilmaa mutta harmaiden harrastama herjaus ei.Mut eiköhän täällä kaikki saa silloin tällöin kakkaa niskaansa..Sekin tosin riippuu mistä asiasta puhutaan ja onko itse samaa mieltä kuin muut..Entäs jos harmailu kiellettäisiin niin loppuisko kiusaaminen siihen?
Aijaa?kyllä se paljon vähenis, harvapa sitä mustana oikein revittelee....
Kyllä ne mustatkin osaavat herjata ja kunnolla. Toki harmaat ja etenkin harmaantuneet vakkarimustat harrastavat tuota enemmän. Itse olin vuosia mustana tällä palstalla, mutta kyllästyin jatkuvaan itseeni kohdistuvaan vittuiluun. Nyt ei perskärpäset mua tunnistakaan.mutta harmaiden harrastama herjaus ei.
Mustan saa estolistalle jos ei jaksa sellaisen räpätystä kuunnella tai lueskella.Kyllä ne mustatkin osaavat herjata ja kunnolla. Toki harmaat ja etenkin harmaantuneet vakkarimustat harrastavat tuota enemmän. Itse olin vuosia mustana tällä palstalla, mutta kyllästyin jatkuvaan itseeni kohdistuvaan vittuiluun. Nyt ei perskärpäset mua tunnistakaan.
Vähenisi reilusti mutta ikävä kyllä keskustelu vähenisi muutenkin. Kaikki eivät uskalla tuoda edes nimimerkillä itselleen herkkiä asioita esiin.Mut eiköhän täällä kaikki saa silloin tällöin kakkaa niskaansa..Sekin tosin riippuu mistä asiasta puhutaan ja onko itse samaa mieltä kuin muut..Entäs jos harmailu kiellettäisiin niin loppuisko kiusaaminen siihen?
En tiedä tuosta sanavalmiudesta, mutta sen verran paksunahkainen ja kovaluontoinen ainakin olen, että minä voin ilmoittautua vaikka vapaaehtoiseksi nokittavaksi, mikäli tämä jonkun onnellisuuden astetta kasvattaa. Avaanko itse ketjun, vai haluaako joku muu avata?joku kovaluontoinen ja sanavalmis palstailija vois perustaa vasitun nikin, keräis sille vähän huomioita ja alkais sitten harmaana kiusata itseään
kohta olis korppikotkat paikalla ja kaikki tyytyväisiä
Tuli mieleen vrs, eli tyyppiesimerkki white trash palstalaisesta D kotiäiti joka on kaikkia aina parempi, litkii alkoa lasten mentyä nukkumaan ja saa suurimman nautintonsa siitä että kiusaa muita. ku paskaa alko sataa niskaan niin vaihtoi taas harmaaksi ja vaihtelee nikkiä jottei joutuis ite tulilinjalle.Minkälainen ihminen sitten huvittuu tai saa nautintoa kiusaamisesta?