Kai joskus itsekin jutteleen menet?On vanha, tosin saanut uuden merkityksen viimeaikoina, nojoo
Pakko myöntää että en edes ajattele että iskisin ketään, en ole sitä koskaan harrastanut Jos menen ravintolaankin niin en mie rupea kenenkään kanssa hieromaan tuttavuutta, tosin en poiskaan aja jos nainen tulee juttelemaan.. Ei ole sellainen tutka päällä että tota mä isken tota mä isken, no ensi vikkolla parempi tuuri
ois mulla paikkoja jotka pitäs vähän nuohota :snotty:no nyt on piru merrassa, Metiksellä on paikat niin hyvässä kuosissa ettei tartte mitään kohtaa puleerata
Ja tämä on palstan syy!!Hassua miten tää ketju saa kaksmielisyydet ja tuhmuudet esiin. Tuli vaan mieleen et famikin oli alkuun aika kiltti jutuissaan ja nyt on ruvennu olee keksit ja piprit ym mielessä ja kielen päällä Vai väittääkäö fami toisin
ois mulla paikkoja jotka pitäs perusteellisesti nuohota :snotty:
Harvemmin menen ite juttelemaan :ashamed:Kai joskus itsekin jutteleen menet?
no nih, mähän arvasin
Eikä musta aina tykätäkään :snotty:Tästäkin vois vääntää mitä vaan mutten viitti:saint:
jaa mikset? tuleeko naiset aina sun juttusille?Harvemmin menen ite juttelemaan :ashamed:
väännä nyt jotain ku toinen suorastaan kerjää sitä
eikai sentäs:OJa tämä on palstan syy!!
nyt mä lähden saunaan, sais muutamankaan kaverin niin jopa kelpais
Aika usein tulee, harvemmin joudun yksin istuskelemaan jos ravintolaan lähden.jaa mikset? tuleeko naiset aina sun juttusille?
ketkä sai ketkä ei
empä muuten ennen ole mieheltä saanutkaan
satikutia sai niin maan penteleesti
Eikös sutkin mainittu vai muistanko väärin :snotty:
kokeile joskusHarvemmin menen ite juttelemaan :ashamed:
eeeiiii tietenkään :xmas:eikai sentäs:O
Ei kannata olla kateellinen.Jos sitten huippista kattelis..kateellisena..
Joo ei kannatakaan,sitten ei saa suuhunsakkaan mitään panna.Ei kannata olla kateellinen.
Ajattele miten niitä seurataan joka puolella
Parempi olla tavis
Lähinnä sen hoikan kropan tahtosin. Ei miusta malliks olis vaikka ulkoisesti siltä jos näyttäisinkin, oon liian ujo.Ei kannata olla kateellinen.
Ajattele miten niitä seurataan joka puolella
Parempi olla tavis
Täytyy kokeillakokeile joskus
Heips vain kaikille!välillä toivois et itekin olis...
Heips Morrigan:wave: