Miehen piti tulla eilen ennen Putousta kotiin, ei ole tullut vieläkään... :(

• Viestiketjun aloittaja eräs musta
  • Ensimmäinen viesti
a.p.
[QUOTE="Viima";27871105]Ei olis meil kotiin asiaa. Jos Olis soittanu ni eri asia mut joku viesti niin juu, saa rauhas jatkaa sitä mitä tekemäs oli.Ei toista kohdella noin. Joskus reissu voi venyä mut sillon asiast ilmotetaan.[/QUOTE]

Nimenomaan. Aviomies ja isä ei kertakaikkiaan saa tehdä perheelleen noin. Raivostuttaa!! Mutta jos jotain pahaa onkin sattunut.. Huolestuttaa.

Saattaahan se olla että sillä on ihan järkevä syy olla pois, vaikka voittanut eilen lotossa tai jotain yhtä epätodennäköistä...
Itse olisin kyllä ihan totaalisen raivona, en jaksaisi tuollaisesta valopäästä edes huolissani olla koska kun on ollut kysenevä laittamaan viestin niin olisi kyllä ollut kykenevä myös soittamaan ja selittämään tai tulemaan kotiin!! Voi olla ettei olisi kotiin enää tulemista tuollaisen tempun jälkeen (paitsi tietysti jos joku on kuollut ja sentakia jättänyt tulematta, ilmoittaa olisi silti voinut)

sd
Alkuperäinen kirjoittaja tää tulee mieleen;27871232:
Aikuisen ihmisen?? Ja luulet ihan tosissas et ne ottais ilmotuksen vastaan? hah hah!!
Kauanko sun mielestä aikuista ihmistä sitten pitäisi odotella? Jos mies on tähän asti ollut tunnollinen ja säntillinen, niin kyllä mulla olisi jo iso huoli. Jos lauantaina on viimeksi (varmasti) ollut tekemisissä ja luvannut tulla ennen putousta kotiin. Tänään aamupäivällä joku oli sitten laittanut viestin (ei varmuutta oliko mies) ja sen jälkeen puhelin on ollut suljettuna. Eri asia tietty on, jos tuo on miehelle tyypillistä käytöstä. Mua kyllä ihmetyttää, että millaisia miehiä teillä on, jos tuo on teistä normaalia??? :O

tää tulee mieleen
Kauanko sun mielestä aikuista ihmistä sitten pitäisi odotella? Jos mies on tähän asti ollut tunnollinen ja säntillinen, niin kyllä mulla olisi jo iso huoli. Jos lauantaina on viimeksi (varmasti) ollut tekemisissä ja luvannut tulla ennen putousta kotiin. Tänään aamupäivällä joku oli sitten laittanut viestin (ei varmuutta oliko mies) ja sen jälkeen puhelin on ollut suljettuna. Eri asia tietty on, jos tuo on miehelle tyypillistä käytöstä. Mua kyllä ihmetyttää, että millaisia miehiä teillä on, jos tuo on teistä normaalia??? :O
Turha hysteria nyt h*lvettiin! POLIISI ei ota tollasta ilmotusta vastaan, aikuinen niin pitää olla kaksi päivää ennen ku voi ilmoittaa, tonhan pitäs tietää kaikki!!!

toiseksi... ei toi mun mielestä ole normaalia! en kattelis tommosta kertaakaan ;)

"Muusi"
Hei ap. Ootko oikeesti soittanut kenellekään, joka miehen tuntee? Hyvälle kaverille, siskolle, veljelle, äidille, isälle???
Olisiko jo tässä vaiheessä hyvä ilmoittaa poliisillekin tai soittaa sairaaloihin jne. Poliisillakin voi olla tietoa, jos jostain ihmeen syystä on vaikka päätynyt poliisilaitokselle.

a.p.
[QUOTE="Muusi";27871378]Hei ap. Ootko oikeesti soittanut kenellekään, joka miehen tuntee? Hyvälle kaverille, siskolle, veljelle, äidille, isälle???
Olisiko jo tässä vaiheessä hyvä ilmoittaa poliisillekin tai soittaa sairaaloihin jne. Poliisillakin voi olla tietoa, jos jostain ihmeen syystä on vaikka päätynyt poliisilaitokselle.[/QUOTE]

Miehellä ei ole oikeastaan hyviä kavereita. Hänen sukunsa asuu kaukana, enkä ole uskaltanut heitä huolestuttaa. Sairaalaa olen miettinyt. Kertooko poliisi jos kysyy että onko herra se ja se siellä? En kyllä älyä miksi olisi. Kamalaa.. :( :(

"Muusi"
En tiedä kertooko poliisi, jos kysyy. Mutta kääntäisin sen kiven nyt ensin, kadonneeksi ei välttämättä vielä voi ilmoittaa, mutta heillä voi olla asiasta tietoa. Eiköhän siellä ainakin auteta, kun kerrot että on miehesi ja lapsesi isä, joten huoli on kova. Sairaalaan kannattaa soittaa, jos tiedät miehesi sotun, niin eiköhän sieltä voisi jo jotain tietoa irrota jos siellä vaikka olisi.

mies kadoksista
Käy sääliksi niitä miehiä joiden yli hysteeriset akat täällä kirjoittaa kun 5min on menny kotiintulo ajan yli, olisiko nyt että ukko ei teitä jaksa/halua hetkeen nähdä. katsokaa peiliin ja näätte missä vika kun ei ole tullut kotiin.
en viittis itse naamaani näyttää jos akalla tosiaan lääkkeet noin loppu.

kfkfkf
No eiköhän jokainen huolestuis jos mies on sanonut tulevansa jo eilen kotiin ja vieläkään ei näy eikä ilmoita itsestään mitään. Onko tää tyyppi miehelläs favekaverina? Jos etunimen tiedät niin voisit sen löytää miehesi sivuilta kavereista

Yhteistyössä