The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Voileipäkakut on aina ihania :p Varsinkin lohikakku, kun ei noi lihat sovi mun suuhuni. Mulle tulis mieleen joku ruokaisa salaatti. Iskä tekee aivan ihanaa savulohisalaattia, sinne tulee ainakin riisiä, savulohta, purjosipulia, paprikaa... Vitsi kun en muista mitä muuta. Mutta se on aivan parasta.

Karjalanpiirakat ja munavoi on vissiin kans yleinen tarjottava kaikkialle, ja yleensä kaikille maistuu. Ja vaniljavalejuustokakku, ah.
Voileipäkakku on semmonen mitä saa ihan liian harvoin. Miun mummo osaa tehdä parhaan mut on jo sen ikäinen etten viiti ees pyytää enää..pitää kysästä miehen siskoa josko se osais, tilata jostain tai keksiä jotain muuta..

Piirakat ja munavoi on sit kakkosvaihtoehtona. Joku salaattikin vois kyl mennä..
 
Kaivoin kuivausrummusta ammeellisen vaaleaa pyykkiä ja turkoisin tussin, eli kaikki vaatteet pilkullisia. Esim kolmea vaille kaikki keskimmäisen pitkähihaiset paidat oli siellä. Pistin yhden kokeeksi sappisaippuan kanssa pesuun, toivottavasti auttaa!! Ainakin 300e arvosta oli kamaa, ei olisi tähän hätään sellaisia summia..
 
Sangria
voileipäkakut on tosi hyviä, ite joskus sekoittelen maustamattomaan tuorejuustoon lämminsavulohta, tilliä, ruohosipulia ja sit leivän päälle. helppoa ja tosi hyvää :p siis teen noin kun en jaksa mitään kakkuja väsästä :D tietty jos vieraita ni sit niille, tai sit voi tehä miniversioita voileipäkakuista.
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
voileipäkakut on tosi hyviä, ite joskus sekoittelen maustamattomaan tuorejuustoon lämminsavulohta, tilliä, ruohosipulia ja sit leivän päälle. helppoa ja tosi hyvää :p siis teen noin kun en jaksa mitään kakkuja väsästä :D tietty jos vieraita ni sit niille, tai sit voi tehä miniversioita voileipäkakuista.
mä teen samoin mutta pistän ruohosipulituorejuustoa :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä