The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moicca :flower:

vähänkö meikä on lifettänyt, käytin vaimoa oikein minikaupunkilomalla: shoppailtiin, käytiin kärppämatsissa (oikeen otteluisännän vieraana), fiinillä illallisella ja yövyttiin hotellissa.

mukava olla joskuskaan kaksin ilman että sikramot pyörii jaloissa
Heippa *murr murr*:kiss:! mä jo ihmettelinki et minne oot karannut. Veikkasin aika oikeen kun aattelin et oot lifettämässä.
Voi kun kuulostaa ihanalta irtiotolta arjesta:) Pitäähän sitä vaimoa joskus vähän hemmotella:heart: ihana jos oli ihanaa:)
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
kahvikirahvi
Tarjoilusta oon vielä pihalla, täytekakku kai siel ois oltava ja jotain suolaista tarjottavaa kans..onks se sit voileipäkakku vai piirakoita ja jotain...? Sit illaks meinasin että jos jotain pientä suolaista ja ehkä booli..loput juomat sais jokainen tuoda itte.
Voileipäkakut on aina ihania :p Varsinkin lohikakku, kun ei noi lihat sovi mun suuhuni. Mulle tulis mieleen joku ruokaisa salaatti. Iskä tekee aivan ihanaa savulohisalaattia, sinne tulee ainakin riisiä, savulohta, purjosipulia, paprikaa... Vitsi kun en muista mitä muuta. Mutta se on aivan parasta.

Karjalanpiirakat ja munavoi on vissiin kans yleinen tarjottava kaikkialle, ja yleensä kaikille maistuu. Ja vaniljavalejuustokakku, ah.
 
Heippa *murr murr*:kiss:! mä jo ihmettelinki et minne oot karannut. Veikkasin aika oikeen kun aattelin et oot lifettämässä.
Voi kun kuulostaa ihanalta irtiotolta arjesta:) Pitäähän sitä vaimoa joskus vähän hemmotella:heart: ihana jos oli ihanaa:)
oli tosi kivaa ja vissiin vaimokin tykkäs kun se kotipihassa kiitteli reissussa oikein kunnon suudelman keralla
 
Voileipäkakut on aina ihania :p Varsinkin lohikakku, kun ei noi lihat sovi mun suuhuni. Mulle tulis mieleen joku ruokaisa salaatti. Iskä tekee aivan ihanaa savulohisalaattia, sinne tulee ainakin riisiä, savulohta, purjosipulia, paprikaa... Vitsi kun en muista mitä muuta. Mutta se on aivan parasta.

Karjalanpiirakat ja munavoi on vissiin kans yleinen tarjottava kaikkialle, ja yleensä kaikille maistuu. Ja vaniljavalejuustokakku, ah.
Voileipäkakut on just ihania :p Niis on vaan kauhee homma..

Nuo karjalanpiirakat on aika helppoja, jos ostaa niitä pakaste coktailpiirakoita, ne on myös hyviä :)
 
Voileipäkakut on aina ihania :p Varsinkin lohikakku, kun ei noi lihat sovi mun suuhuni. Mulle tulis mieleen joku ruokaisa salaatti. Iskä tekee aivan ihanaa savulohisalaattia, sinne tulee ainakin riisiä, savulohta, purjosipulia, paprikaa... Vitsi kun en muista mitä muuta. Mutta se on aivan parasta.

Karjalanpiirakat ja munavoi on vissiin kans yleinen tarjottava kaikkialle, ja yleensä kaikille maistuu. Ja vaniljavalejuustokakku, ah.
Mulle ei oikeen uppoo nuo,kerran olen elämäni aikana syönyt todella hyvää voileipäkakkua niin et jopa santsasin pari kertaa mut sen jälkeen ei yhtään hyvää oo tullut vastaan.
 
Mulla on ajatukset jossain ihan muualla,tiedän kyllä missä,niin tuntuu tää elo vähän siltä et ei kiinnostais mikään ja vaikka tiedän et ei ne sillä ajatuksella miksikään muutu mutta kun en asialle mitään voi tällä hetkellä sen kummempaa niin näin on mentävä. Joten täälläkin vaikka olen niin aina jaksa keskittyä ellei ole jotain hulvatonta meininkiä,kuten eilen illalla:) sillonajatus pysy täällä eikä omissa jutuissa,mikä oli siis erittäin hyvä juttu.
Yritä nyt saada niitä ajatuksia muualle.
Eihän tuollaisesta mitään tule.
Menee päivät ja viikot pilalle :hug:
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Mulla on alkanu tulemaan tähän plussalle kokoajan ponnahdusikkunamainoksia sen jälkeen kun vaihdoin mozillan chromeen. Ja jotkut niistä tulee vittumaisesti tohon sivun reunaan eikä niitä saa suljettua muuten kuin päivittämättä sivua. Se mainos ei siis liiku sivun mukana, enkä saa rullattua niitä niin että pystyis painamaan ruksia.

ÄRSYTTÄVÄÄ.
 
Mulla on alkanu tulemaan tähän plussalle kokoajan ponnahdusikkunamainoksia sen jälkeen kun vaihdoin mozillan chromeen. Ja jotkut niistä tulee vittumaisesti tohon sivun reunaan eikä niitä saa suljettua muuten kuin päivittämättä sivua. Se mainos ei siis liiku sivun mukana, enkä saa rullattua niitä niin että pystyis painamaan ruksia.

ÄRSYTTÄVÄÄ.
ne saa chromea säätämällä pois
 
Voileipäkakut on aina ihania :p Varsinkin lohikakku, kun ei noi lihat sovi mun suuhuni. Mulle tulis mieleen joku ruokaisa salaatti. Iskä tekee aivan ihanaa savulohisalaattia, sinne tulee ainakin riisiä, savulohta, purjosipulia, paprikaa... Vitsi kun en muista mitä muuta. Mutta se on aivan parasta.

Karjalanpiirakat ja munavoi on vissiin kans yleinen tarjottava kaikkialle, ja yleensä kaikille maistuu. Ja vaniljavalejuustokakku, ah.
:p
 
Katon tässä samalla simpsoneita,en yleensä kato mut tos taustalla nyt pyörii niin tuli mieleen et jos Marge on 34v niin minkäs ikäsii noi Bart, Lisa ja maggie sit on et minkä ikäsenä marge on ne saanut...ja Homer on kyl sit varmaan vanhempi Margea,ei oikeen istu Homerille jos on joku Margen ikäluokkaa....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä