turha siitä on maksaa kun muualta näkee ilman maksua ..Taitaa olla aika hommata NetFlix
turha siitä on maksaa kun muualta näkee ilman maksua ..Taitaa olla aika hommata NetFlix
Näkee toki, laadullista ei niinkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27865719:turha siitä on maksaa kun muualta näkee ilman maksua ..
laadussa ei tosiaan ole valittamista.Näkee toki, laadullista ei niinkään.
Nojaa, riippuu mistä kattooAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27865747:laadussa ei tosiaan ole valittamista.
Joo, moon niin kova mimmi et juon totaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27865870:aika hyvää.
Mä en, tuolla tuo hyllyssä killuu ties monettako vuotta :headwall:Joo, moon niin kova mimmi et juon tota
Helöyh tännekin kaikille:wave:
voit lahjottaa sen mulle. :xmas:Mä en, tuolla tuo hyllyssä killuu ties monettako vuotta :headwall:
oliko tuo tykkääminen myöntävä vastaus. :xmas:Mä en, tuolla tuo hyllyssä killuu ties monettako vuotta :headwall:
Varmaan oli.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27866112:oliko tuo tykkääminen myöntävä vastaus. :xmas:
Tuonko ihan henk.koht?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27866112:oliko tuo tykkääminen myöntävä vastaus. :xmas:
no jos se on ehtona.Tuonko ihan henk.koht?
Asiallista miusta ei saa tekemälläkään, hajuna taitaa olla joku hajuvesi, kananugetille maistun, vako löytyy (jos ollaan tarkkoja niin ainakin kaksi) tissejäkin on kaksi, perse löytyy, ja napakin näkyy olevan.
Joten en taida kuulua tähän ketjuun :'(
Kuulut sä. Mutta ne tissit ja perseet voi jättää tässä ketjussa esittelemättä.Asiallista miusta ei saa tekemälläkään, hajuna taitaa olla joku hajuvesi, kananugetille maistun, vako löytyy (jos ollaan tarkkoja niin ainakin kaksi) tissejäkin on kaksi, perse löytyy, ja napakin näkyy olevan.
Joten en taida kuulua tähän ketjuun :'(
Piilottaa olemattomat tissinsä ja perseensä. Huh ei ollut vaikeaa se....Kuulut sä. Mutta ne tissit ja perseet voi jättää tässä ketjussa esittelemättä.
Ai ehtona? No ei väkisi. Höh.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27866238:no jos se on ehtona.
haen mä sen vaikka kotiovelta. kun sinnepäin on asiaa.Ai ehtona? No ei väkisi. Höh.
:hug:Iltaa, pitkän päivän iltaa. Takana sellainen pienten ärsyttävyyksien päivä, joten onneksi on ilta.