Ai ei vai???? Mukana sitten joulukuun 2002, minähän kuulun sisäpiiriin!Heittää, samoin Explorelilla.Mutta kaikkia ei kuulemma heitetä, ehkä me ei olla tarpeeksi vakkareita.
Ai ei vai???? Mukana sitten joulukuun 2002, minähän kuulun sisäpiiriin!Heittää, samoin Explorelilla.Mutta kaikkia ei kuulemma heitetä, ehkä me ei olla tarpeeksi vakkareita.
Mä olen ollut mukana joulukuusta 2003, :xmas:Ai ei vai???? Mukana sitten joulukuun 2002, minähän kuulun sisäpiiriin!
mä en muista tai halua tietää mistä asti olen ..Mä olen ollut mukana joulukuusta 2003, :xmas:
aika kauan kuitenkin. Ainakin jo vuonna 2008...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27865221:mä en muista tai halua tietää mistä asti olen ..
Olihan tuolla aika viileää, mutta se eilinen viima oli kyllä vielä inhempaa.Terskadeiskius tännekin! Pakkasta piisannut taas tälle päivälle. :x
mulla on aavistus että jo pari vuotta aikasemmin.|Oaika kauan kuitenkin. Ainakin jo vuonna 2008...
Ejnii.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27865301:Ejjaksa.
Sama meininki.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27865301:Ejjaksa.
Dark SiderEi ne keksit maistunut kaapilta, prkl:ashamed:
Eihän tuota ole kuin-8 astetta, ei paha.Terskadeiskius tännekin! Pakkasta piisannut taas tälle päivälle. :x
täällä on kylmempi. Eilen oli vähemmän pakkasta, mutta se viima.. :|Eihän tuota ole kuin-8 astetta, ei paha.
Meillä mittari näytti yläkerrassa -17,4 astetta.täällä on kylmempi. Eilen oli vähemmän pakkasta, mutta se viima.. :|
Oho, meillä oli keittiön mittarissa sellaiset -11,9.Meillä mittari näytti yläkerrassa -17,4 astetta.
:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27865527:miks mä kokoajan luen että ketju on kaiken muun lisäks veretön. :vampire:
No, onhan tämä hieman valju nykyään, ihan kuin meiltä olisi kutit loppu. Vai tarkoittaisko se veretön että täällä ei tapella?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27865527:miks mä kokoajan luen että ketju on kaiken muun lisäks veretön. :vampire:
koko palsta on kokonaisuudessaan aika tyl- sä.No, onhan tämä hieman valju nykyään, ihan kuin meiltä olisi kutit loppu. Vai tarkoittaisko se veretön että täällä ei tapella?
ei ei mitään tappelua. :ONo, onhan tämä hieman valju nykyään, ihan kuin meiltä olisi kutit loppu. Vai tarkoittaisko se veretön että täällä ei tapella?
Töllöstä ei tule katsottavaa, ei ole hyvää kirjaa luettavaksi, perheestä ei ole peli- ym seuraa ja vielä ei viitsis ruveta nukkumaan?koko palsta on kokonaisuudessaan aika tyl- sä.
Ja silti olen täällä. Mitä siitä voi päätellä:ashamed:
sanos muuta :snotty:Töllöstä ei tule katsottavaa, ei ole hyvää kirjaa luettavaksi, perheestä ei ole peli- ym seuraa ja vielä ei viitsis ruveta nukkumaan?
Mun perhe nukkuu, paitsi mies. Mutta se on jossain muualla.Töllöstä ei tule katsottavaa, ei ole hyvää kirjaa luettavaksi, perheestä ei ole peli- ym seuraa ja vielä ei viitsis ruveta nukkumaan?
Taitaa olla aika hommata NetFlixAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27865657:sanos muuta :snotty: