The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Helou taas pitkästä aikaa :hug:
joko tauti on selätetty?
Joo, terve oon jo. Olihan perkeleestä olla kuumeessa. Ääni vielkin kähee, monettakohan viikkoa tai kenties jo kuukautta. Lauluääni on m-a-ht-a-v-a.:D
Piti oikein äänitellä:D Toivottavasti ei jää tälläseks:D Kuulostaa ku olis juonu pirtua raakana pullo tolkulla:D En ihan yllä samalle tasolle kuitenkaan ku se eilinen Vof laulaja, se oikein pähee ja kähee:LOL:
 
Joo, terve oon jo. Olihan perkeleestä olla kuumeessa. Ääni vielkin kähee, monettakohan viikkoa tai kenties jo kuukautta. Lauluääni on m-a-ht-a-v-a.:D
Piti oikein äänitellä:D Toivottavasti ei jää tälläseks:D Kuulostaa ku olis juonu pirtua raakana pullo tolkulla:D En ihan yllä samalle tasolle kuitenkaan ku se eilinen Vof laulaja, se oikein pähee ja kähee:LOL:
Eiköhän se äänikin vielä palaudu normaaliksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27865906:
Aijuu,pitääsköhän mun vähäsen jo ilmottaa jotta mulla on ollu sutinaa tässä muutamana päivänä :rolleyes: Hassua vaan ajatella et tämmönen rampa/klenkka ketään sais mut kiinnostusta kuulemma olisi :D :p
Siis täällä tuntuu kaikki olevan klenkkoja, ainakin neljä tulee tälleen nopeesti funattuna mieleen:LOL:

Mikäs sun jalassa on?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä