The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27862236:
Taas valitan :ashamed:

Mää vaan en kohta enää jaksa tätä... tää on helvettiä. Särkee niin v*tusti olkapäätä ja säteilee siitä hauikseen. Ei saa nukuttua ku pari tuntia kerrallaan.
Helkutti jos tähän ei löydy syytä. : /
Se helkutin kiertajakalvo/kalvosin tms?

:hug:

Aries 78
Vai niin:xmas: eli vaan fbuddy:O ,no juu,eihän se minun asia ole kunhan kiusin:D

mulla kävi kyllä kotiin tullessa mielessä et piru vie laitanko tekstarii sille yhelle miehelle ja kysyn mitäs sen iltaan kuuluu...oikeesti mä haluan miehen seuraa,en sitä seksiä niinkään mutta seuraa. En oo ees suhteessa ja silti tuntuu et pettäisin.Omituinen yhdistelmä.
Aika mielenkiintoinen näkemys asioista :D

kahvikirahvi
Mites kirahvilla mennyt :)
Hyvin. Palauduttiin just kaupunkireissulta, käytiin ostamassa pikkupuolikkaalle sormivärejä. Josko se sais tänään vapauttaa sisäisen taiteilijansa :D
Ajattelin valjastaa vanhan ja kulahtaneen vahakangaspöytäliinan kylppäriin suojaksi, jos ei tulis niin kova siivoominen :) Sitten kävin vähän ruokaostoksilla, josko sitä huomenna sais tehtyä vaikka kalakeittoa :p

Mitäs sulle?

Aries 78
Hyvin. Palauduttiin just kaupunkireissulta, käytiin ostamassa pikkupuolikkaalle sormivärejä. Josko se sais tänään vapauttaa sisäisen taiteilijansa :D
Ajattelin valjastaa vanhan ja kulahtaneen vahakangaspöytäliinan kylppäriin suojaksi, jos ei tulis niin kova siivoominen :) Sitten kävin vähän ruokaostoksilla, josko sitä huomenna sais tehtyä vaikka kalakeittoa :p

Mitäs sulle?
Mitäs tässä, jokunen tunti sitten herännyt :D

kahvikirahvi
Nyt olis tiskattu ja laitettu lojuvat vaatteet paikoilleen,seuraavaks imurointi ja se vessa! Miten toi vessan siivous voi olla niin vaikeeta:D
Tuu tiskaamaan meille, niin mä voin siivota sun vessan! Eihän siinä mee ku 5 minuuttia (ellei oo jotain hehtaarin kokoista vessaa).
Mä tiskasin kyllä eilen kaapin täyteen, mutta niitä jäi silti. Oli pieni tauko... :D

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Tuu tiskaamaan meille, niin mä voin siivota sun vessan! Eihän siinä mee ku 5 minuuttia (ellei oo jotain hehtaarin kokoista vessaa).
Mä tiskasin kyllä eilen kaapin täyteen, mutta niitä jäi silti. Oli pieni tauko... :D
Ei mun vessaa nyt 5min siivoo vaikka ei se iso olekaan eikä nyt niin likanenkaan mutta kun pitäs se joskus kuurata ihan kunnolla eikä mitään pikasiivousta niinku yleensä. Onks teillä iso lukaali kun se imurointikin on vähän tylsää jos on kauhee kartano:D

kahvikirahvi
Ei mun vessaa nyt 5min siivoo vaikka ei se iso olekaan eikä nyt niin likanenkaan mutta kun pitäs se joskus kuurata ihan kunnolla eikä mitään pikasiivousta niinku yleensä. Onks teillä iso lukaali kun se imurointikin on vähän tylsää jos on kauhee kartano:D
81neliötä kahdessa kerroksessa, että ei mikään hirveen iso.
Mutta ei meidän säälittävän pikkuvessan pesussa mee viittä minuuttia kauempaa vaikka sinne suursiivouksen tekis. Tai ehkä mä vaan oon sairaan nopee ku se siivopuskärpänen iskee!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä