The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mä ostin viimeksi seppälästä neuletakin, ja sitten t-paidan. Mutta vihaan shoppailua. Vielä olis 60e lahjakortista käytettävänä, toivottavasti ei ehdi menemään vanhaks kun en niin ahkerasti tykkää kaupoilla käydä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27862236:
Taas valitan :ashamed:

Mää vaan en kohta enää jaksa tätä... tää on helvettiä. Särkee niin v*tusti olkapäätä ja säteilee siitä hauikseen. Ei saa nukuttua ku pari tuntia kerrallaan.
Helkutti jos tähän ei löydy syytä. : /
:hug::hug::hug:

Lilith Le Nuit

Mää vaan en kohta enää jaksa tätä... tää on helvettiä. Särkee niin v*tusti olkapäätä ja säteilee siitä hauikseen. Ei saa nukuttua ku pari tuntia kerrallaan.
Ei haittaa. :hug:

Mullakin paikat kipeenä ja jäykkänä. Esim. selkää on vaikea pestä.

Aries 78
Saikohan Aries kuitenkin illallla seuraa kun ei täällä pahemmin ollut :D
Ei sillä että siinä mitään pahaa tietenkään olisi :)
Kunhan nyt näpyttelin :D
Huomenta, just heräsin :):ashamed: vissiin univelkaa ollu tai jotain ;) saatoin saadakkin saunaseuraa, taidettiin joskus kuuden maissa tulla nukkumaan. Tavannut oulussa asuvan tsekkiläisen hoitsun jonka kanssa pidetty yhteyksiä, sattuu vielä nuot lapsivapaatviikonloput osumaan kohilleen :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Ei oo ilta vielä mut täällä nyt kuitenkin taas...ystävän kanssa treffattiin ja sain purkaa oloani,en tiedä auttoko yhtään mutta....
Pirun kylmä ulkona,pakko oli tulla sisään! nyt tarvis sitten oikeesti vähän laittaa paikkoja kuntoon niin mukavampi viettää iltaa,vaikkakin yksin taas kerran.

Huomenta, just heräsin :):ashamed: vissiin univelkaa ollu tai jotain ;) saatoin saadakkin saunaseuraa, taidettiin joskus kuuden maissa tulla nukkumaan. Tavannut oulussa asuvan tsekkiläisen hoitsun jonka kanssa pidetty yhteyksiä, sattuu vielä nuot lapsivapaatviikonloput osumaan kohilleen :)
love is in the air:whistle::heart:

oonn kieltämättä vähän kade:ashamed: mäkin haluan romantiikkkaa

:hug:

Ehei mitään tuollaista :D Molemmat vain yksinäisiä ja kaipaa välillä seuraa..
Vai niin:xmas: eli vaan fbuddy:O ,no juu,eihän se minun asia ole kunhan kiusin:D

mulla kävi kyllä kotiin tullessa mielessä et piru vie laitanko tekstarii sille yhelle miehelle ja kysyn mitäs sen iltaan kuuluu...oikeesti mä haluan miehen seuraa,en sitä seksiä niinkään mutta seuraa. En oo ees suhteessa ja silti tuntuu et pettäisin.Omituinen yhdistelmä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä