Lilith Le Nuit
hello :kiss:Moikkelis muruiset :kiss:
Megazone kutsuu, 8 lasta ja ja ja riittävät hermot
:wave:
hello :kiss:Moikkelis muruiset :kiss:
Megazone kutsuu, 8 lasta ja ja ja riittävät hermot
:wave:
Mistä tilasit?
Ja tän tilasin kans.. Ei varmaan oo sit niin wt kamaa
Ja ton alaosan saa taitettua piiloon.... onneks
Elä vihjaa yhtään. Äsken yritin ja aijaa jumitti. Kokeilen välillä päivän aikana.
EmpMistä tilasit?
Ahaa, tuttu paikka.
siel on niin pal kaikkee ihanaaAhaa, tuttu paikka.
:hug::hug::hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27862236:Taas valitan :ashamed:
Mää vaan en kohta enää jaksa tätä... tää on helvettiä. Särkee niin v*tusti olkapäätä ja säteilee siitä hauikseen. Ei saa nukuttua ku pari tuntia kerrallaan.
Helkutti jos tähän ei löydy syytä. : /
Niin on. =)siel on niin pal kaikkee ihanaa
Ei haittaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27862236:Taas valitan :ashamed:
Mää vaan en kohta enää jaksa tätä... tää on helvettiä. Särkee niin v*tusti olkapäätä ja säteilee siitä hauikseen. Ei saa nukuttua ku pari tuntia kerrallaan.
Huomenta, just heräsin :ashamed: vissiin univelkaa ollu tai jotain saatoin saadakkin saunaseuraa, taidettiin joskus kuuden maissa tulla nukkumaan. Tavannut oulussa asuvan tsekkiläisen hoitsun jonka kanssa pidetty yhteyksiä, sattuu vielä nuot lapsivapaatviikonloput osumaan kohilleenSaikohan Aries kuitenkin illallla seuraa kun ei täällä pahemmin ollut
Ei sillä että siinä mitään pahaa tietenkään olisi
Kunhan nyt näpyttelin
Onhan se nyt herrajumala väärin jos kaunis isorintainen nainen laittaa tuollaisen paidanMä oon niin tottunu siihen ettei mua haittaa.. Enemmänki mua viihdyttää se, että jotakuta muuta ahdistaa mitä mä puen päälleni
love is in the air:heart:Huomenta, just heräsin :ashamed: vissiin univelkaa ollu tai jotain saatoin saadakkin saunaseuraa, taidettiin joskus kuuden maissa tulla nukkumaan. Tavannut oulussa asuvan tsekkiläisen hoitsun jonka kanssa pidetty yhteyksiä, sattuu vielä nuot lapsivapaatviikonloput osumaan kohilleen
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27862236:Taas valitan :ashamed:
:ashamed:Onhan se nyt herrajumala väärin jos kaunis isorintainen nainen laittaa tuollaisen paidan
:wave:Kohta lähetään mummolaan, see you later!:wave:
Ehei mitään tuollaista Molemmat vain yksinäisiä ja kaipaa välillä seuraa..love is in the air:heart:
oonn kieltämättä vähän kade:ashamed: mäkin haluan romantiikkkaa
Onko nuo miten hyvät kävellä mukulakivisellä kadullaKattokaas ny mun kenkii
Vai niin:xmas: eli vaan fbuddy:O ,no juu,eihän se minun asia ole kunhan kiusinEhei mitään tuollaista Molemmat vain yksinäisiä ja kaipaa välillä seuraa..