Onko vaistosi pettänyt lapsen sukupuolen suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveena tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haaveena tyttö

Vieras
Meillä on kaksi lasta, molempien sukupuolen olen aavistanut todella varhain ja rakenneultrasssa jo sanonut ennen toimenpidettä, että tiedän kumpi siellä on.

Nyt olen raskaana ja taas todella vahva tunne. Olen aivan varma, että tämä vauva on poika. Haaveilen tytöstä, olisi ihanaa saada pikkuinen tyttövauva, kasvattaa äidin rakas naiseksi ja ehkä joskus aikoinaan saada vielä oman tyttären lapsikin syliini. Äidin ja tyttären hetkiä, niitä mitä itsekkin olen äitini kanssa kokenut.

En osaa nähdä itseäni pojan äitinä, en osaa, enkä halua.

Voiko siis olla, että tämä vauva olisi tyttö. Kartoimme seksiä ovulaation aikaan, joten tyttömahdollisuus olisi silloinkin suurempi?

Jos vauva on poika, tulee hänestäkin takuulla rakas, mutta koska tämä kolmas on viimeinen lapsemme, on toive senkin takia suurempi kuin koskaan.

Mul ei ollut ekassa raskaudessa mitään oloa, eikä ole nytkään. Kaikki muut tuntuivat "tietävän" milloin mitäkin.
En osaa yhtään kuvitella, että kuka sieltä on tulossa.

No onko aiemmatkin sitten tyttöjä, kun et osaa nähdä itseäsi pojan äitinä? :confused:

On, onneksi. Haaveilin itse aina siskosta, mutta sainkin neljä veljeä. Eli jos nyt pojan saamme, niin onhan meillä jo kaksi tyttöä, mutta niin kovin toivotaan, että tämäkin vauva olisi.

Mies on sukupuolten suhteen enemmän neutraali. Hänelle merkkaa luonne sukupuolta enemmän, niin sen kuuluisi ollakkin.

Säärikarvojen kasvun perusteella osasin aavistaa. Pojasta säärikarvat kasvoivat vauhdilla koko raskauden ajan. Joka päivä joutui poistaa säärikarvat. Tyttöä odottaessa säärikarvojen kasvu hidastui huomattavasti ja raskauden puolen välin jälkeen melkeimpä pysähtyi. Karvoja piti silloin ajaa pois vain kerran 2 viikossa. Luksusta! Mielialalta olin todella kiukkuinen ja hankala koko tyttöraskauden ajan. Pojasta oli leppoinen.

Poika raskaus oli aivan erilainen... Ei pahoin vointia, seesteinen, rauhallinen mieli koko raskauden. Hiukset ja iho "säteilivät" ei siis iho ongelmia. Ja noi karvat ehkä ne tosiaan kasvoivat nopeammin...Niin erilainen kuin tyttöjä odottaessa.

[QUOTE="Kylli";27859434]Poika raskaus oli aivan erilainen... Ei pahoin vointia, seesteinen, rauhallinen mieli koko raskauden. Hiukset ja iho "säteilivät" ei siis iho ongelmia. Ja noi karvat ehkä ne tosiaan kasvoivat nopeammin...Niin erilainen kuin tyttöjä odottaessa.[/QUOTE]

No just, tänä aamuna viimeksi sanoin miehelle, että miksi mun säärikarvat kasvaa hurjaa vauhtia. Illalla sheivaan, aamulla musta sänki. Normaalisti riittää sheivaus viikon välein.

[QUOTE="vieras";27859459]Olis jotenkin kamalaa, ettei osais iloita siitä lapsesta ihan täysiä sukupuolesta riippumatta :([/QUOTE]

Itse uskon, että kun lapsi syntyy, on ihan sama vaikkä hänellä kasvas häntä ja kaksi penistä vierekkäin, olisi lapsi rakkain ja kaunein maailmassa.

Raskausaikana on hyvä käydä tunteet läpi.

On todellakin. Olin varma tytöstä ja poika oli.

Eikä kaduta tippaakaan, vaikka tyttöä ns toivoinkin, minun suloinen poikani, tuleva komistus tietenkin :) Seuraavaakin odotetaan, ei ole mitään väliä tuleeko tyttö vai poika enään.

Minulla on vasta yksi lapsi, mutta hänen sukupuolensa "tiesin" ennen ensimmäistä ultraa. Emme kysyneet sukupuolta kun ultraaja sitä rakenneultrassa olisi näyttänyt, mutta kyllä se olisi todella suuri yllätys ollut jos vauva olisi ollut tyttö.

Ennen raskaaksi tuloa toivoin ehkä hiukan enemmän tyttöä. Raskausaikana se vain unohtui, koska poikaolo oli aivan itsestäänselvyys.

Mulla oli myös niin vahva poikaolo, että jos olisin tytön kainalooni sairaalassa saanut olisin luullut, että vauvani on vaihtunut. Poika siis myös syntyi.

Tyttö olisi toki ollut yhtä rakas ja toivottu, mutta yllättynyt olisin ollut.

Petti juu. Olin ihan varma että odotan tyttöä kunnes näin unta että saatiin poika. Rakenneultrassa sitten selvisi että uni piti paikkaansa. Hassua sinänsä, unessa poika syntyi sektiolla ja näin kävi oikeastikin.

Kahen pojan jälkeen syntyi tyttö, vaikka poikaolo olikin. Nytkin poikaolo, mutta mistäpä sen ttietää ku ei oo haluttu selevittä.. KAhen viikon sisällä se selevää!

Joka raskaudessa olen heti "tiennyt" kumpi on tulossa.Kolmanne kohdalla ultrassa vielä sanoivat että on tulossa tyttö,en uskonut koska olin varma että poika siellä on ja niinhän se oli että poika syntyi.

Yhteistyössä