R
Rouvaparka
Vieras
Eli ongelma on tuo minun arvaamaton mieheni. Ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta. Hän on aina ollut arvaamaton ja äkkipikainen. Muutaman kerran on läppässy minua... ei nyt mitään "pahempaa"... eli vammoja ei varsinaisesti ole tullut. Hänellä on kuitenkin joitain ehkä vähän outoja sääntöjä minulle, en esim saa mennä nukkumaan ennen kun hän menee, jos haluan tavata kavereitani, siitä pitää aina neuvotella monta viikkoa etukäteen. Eikä ole siis koskaan sanonut "säännöt ovat nämä ja..." vaan jotenkin se on vaan ajautunut tämmöseksi.
Nyt on muutaman kerran uhannut tappaa. Sanonut että jos olis ase, saisin kuulan kallooni, jos löydän joskus uuden miehen, tappaa vasaralla meidät molemmat...yms. Rupesin sitten puhumaan erosta... ja nyt mies pyytelee anteeksi,lupailee maat ja taivaat. Pyytää kesään asti aikaa, näyttää että on muuttunut mies.
Meillä oli jo muutama kuukausi sitten samankaltainen sopimus, erään raivokohtauksen jälkeen. Mutta siis nämä tappouhkaukset on tulleet sen jälkeen.
Onko mitään toivoa? Miten hoitaisitte asian?
Nyt on muutaman kerran uhannut tappaa. Sanonut että jos olis ase, saisin kuulan kallooni, jos löydän joskus uuden miehen, tappaa vasaralla meidät molemmat...yms. Rupesin sitten puhumaan erosta... ja nyt mies pyytelee anteeksi,lupailee maat ja taivaat. Pyytää kesään asti aikaa, näyttää että on muuttunut mies.
Meillä oli jo muutama kuukausi sitten samankaltainen sopimus, erään raivokohtauksen jälkeen. Mutta siis nämä tappouhkaukset on tulleet sen jälkeen.
Onko mitään toivoa? Miten hoitaisitte asian?