Se unikin oli kiva mutta arvatkaa vaan mitä se nyt sai sit aikaan,no tuskin tarvii kertoa,tietäähän sen muutenkin:xmas: Nyt ei oo kiva olo ollenkaan
Pää pystyyn Nainen! Kyllä se vielä sieltä kolahtaa, usko pois.Se unikin oli kiva mutta arvatkaa vaan mitä se nyt sai sit aikaan,no tuskin tarvii kertoa,tietäähän sen muutenkin:xmas: Nyt ei oo kiva olo ollenkaan
:hug:Vattu tuun tänne valittamaan. Piti olla lapsivapaata tänään pitkästä aikaa. No aamu alkoi pojan ripuloinnilla. Eihän se mihkään voinu lähtä. Kuumetta on hieman ja päikkäreillä oli tullut ripulit housuun :x Ei muuta kun lakanat ja peitot pesuun. Se siitä lapsivapaasta sit. Vattuvattu ja vattu.
Sinäkin..Hienoa
Olishan noi kivoja...
No jospa viikonloppuna lykästää. Tai jopa tänään. :hug:Mulla ei ollu mitään kivaa privaa odottamassa
Voi pee :hug:Vattu tuun tänne valittamaan. Piti olla lapsivapaata tänään pitkästä aikaa. No aamu alkoi pojan ripuloinnilla. Eihän se mihkään voinu lähtä. Kuumetta on hieman ja päikkäreillä oli tullut ripulit housuun :x Ei muuta kun lakanat ja peitot pesuun. Se siitä lapsivapaasta sit. Vattuvattu ja vattu.
Iltaa :wave:Iltaapi!
Ositus aloitettu oikein virallisesti ja ensimmäinen "pala" yhteisestä omaisuudestamme pistetty "lihoiksi".
Ja velkahelvettikin helpotti nyt sitten pikkasen. Melkein voisi korkata yhden, mutta ei sittenkään, kun pitää olla vielä tänään liikkeessä.
Vasta 250 km takana, ja lisää tuloo.
Jep, ja hyvä, että hukkuu.Iltaa :wave:
Siitä se sitten vähitellen lähtee omaisuuden hukkaaminen : /
Mutta parempihan se on kun saa helpotusta elämään
Tsihauta sitten vaikka illemmalla
Ajelehan varovasti tuskin enää edes näet tätä
Jospa sitten maanantaina muistatVoi ketun ketun ketttu!!! Unohdin soittaa sille isännöitsijälle ja muistin sen just nyt kun se mökä alko taas:kieh: Ja kello vasta ton verran ja perjantai niin takuulla se soi vielä reilusti yli puolenyön jos vanhat merkit pitää paikaansa. AAmulla vielä muistin et pitää soittaa mutta iltapäivällä en sitten muistanukkaa.Voi PRLK!!!!
Tsihautat sitten joskusJep, ja hyvä, että hukkuu.
Ei tänään ehdi tsihauttaa, jos huomenna... Tai ensi viikolla.
Näen näen, justiin käytin koiran lenkillä ja kuuden maissa auto tulille ja menoks...
:hug:
Tuo on inhottavaa joo jos on sopinut jotain ja sitten se ei onnistukaan
Kiitokset! :hug: Aamulla jo urputin asiasta omassa alotuksessa. Sillon viel toivoin et ois ollu joku tosi lyhytkestonen ja ohimenevä juttu, mut viel tota tavaraa tulee. Ja tosiaan joutu tunkee lakanat pesuun ku oli sänkyyn tullu. Tää viikko oli muutenkin aika rankka ja sen voimin jakso et ties et ois tänään ollu se lapsivapaa. No tällasta tää on. Vähän helpottaa ku saa avautuaVoi pee :hug:
Nyt mun tekee kans mieliPiti sitten sortua herkkuihin kauppareissulla..Royal merkkistä tummaa suklaata läks matkaan, ei onneks sen pahempaa..tuossakin on ihan tarpeeks. Plus sit piti fetajuustoa ostaa ja esikko halus viel leipäjuustoakin..possut mitkä possut.:ashamed:
Repesin tyystin. T. Hän, jolta ei kysytty tänään papereita vaikka ruokaostosten muassa oli siideriä.
Entäs yhtään famipaloja :xmas:Piti sitten sortua herkkuihin kauppareissulla..Royal merkkistä tummaa suklaata läks matkaan, ei onneks sen pahempaa..tuossakin on ihan tarpeeks. Plus sit piti fetajuustoa ostaa ja esikko halus viel leipäjuustoakin..possut mitkä possut.:ashamed:
Kauppa auttaa tuossa asiassaNyt mun tekee kans mieli
Mukavaa iltaa =)Nyt poistun koneelta. :kiss: :hug:
Olikohan virhe kaivaa rommipullo pakkasesta ja paikallisesta kaupasta eksyi kolmentähden jallukahvi.. Epäilen pahasti että nyt tulee se The viikonloppu tälle sinkku-iskälle :saint:
Älä viittii...saat pian houkuteltua mutkin pahoille teille,tosin eri teille mutta kuitenkin...kaikki lähtee radalle ja mä en jaksa vaikka mieli tekis.Olikohan virhe kaivaa rommipullo pakkasesta ja paikallisesta kaupasta eksyi kolmentähden jallukahvi.. Epäilen pahasti että nyt tulee se The viikonloppu tälle sinkku-iskälle :saint:
MIe ajattelin että en lähde mihinkään radalle, mutta tuo Kapteeni Morgan on aika kova kaveri houkuttelemaan liikenteeseenÄlä viittii...saat pian houkuteltua mutkin pahoille teille,tosin eri teille mutta kuitenkin...kaikki lähtee radalle ja mä en jaksa vaikka mieli tekis.
Jos yhtäänkään tekee mieli lähteä, niin lähde ihmeessäÄlä viittii...saat pian houkuteltua mutkin pahoille teille,tosin eri teille mutta kuitenkin...kaikki lähtee radalle ja mä en jaksa vaikka mieli tekis.