sama vika rahikaisellaMä tulin töistä. Toivottavasti viikonloppuna tulen muullakin tavalla.
sama vika rahikaisellaMä tulin töistä. Toivottavasti viikonloppuna tulen muullakin tavalla.
Voin tulla sun kans pötköttelee niin jospa nähtäs yhessä jotain mukavaa unta. Kyllä multa irtoo vielä yhet unet ennen varsinaisia unia.näkisinköhän mäkin jotain kivaa unta jos menisin pötkölleen
jotenki ramasee
Mä en taida tulla muulla tavalla kyllä: /...voishan sitä tulla jos näkis vähän vaivaa sen eteen mutta ei jaksa eikä kiinnosta.Mä tulin töistä. Toivottavasti viikonloppuna tulen muullakin tavalla.
se on perjantai niin porukka villiintyyJa toinen mokoma kiva priva. Täällä villiintyy miehet ja naiset.
Määkin sain eilen kivoja yv:itäJa toinen mokoma kiva priva. Täällä villiintyy miehet ja naiset.
Ahaa, mä panen sulle jotain huomenna nyt ei kerkiä.Määkin sain eilen kivoja yv:itä
Onneks kirahveilla on synttärit aina Tänään, jos niitä lahjotuksia tulis jatkossakin.
Pane vaanAhaa, mä panen sulle jotain huomenna nyt ei kerkiä.
Ja nyt käyn suihkussa sitten käväsen plussalla ja sitten menen kaverin luo.
Pst..Tänne kanssa..Ahaa, mä panen sulle jotain huomenna nyt ei kerkiä.
Ja nyt käyn suihkussa sitten käväsen plussalla ja sitten menen kaverin luo.
Poliisillekin voi kuulemma soittaa jos on ihan hirvee meteli hiljasuuden jälkeen.Voi ketun ketun ketttu!!! Unohdin soittaa sille isännöitsijälle ja muistin sen just nyt kun se mökä alko taas:kieh: Ja kello vasta ton verran ja perjantai niin takuulla se soi vielä reilusti yli puolenyön jos vanhat merkit pitää paikaansa. AAmulla vielä muistin et pitää soittaa mutta iltapäivällä en sitten muistanukkaa.Voi PRLK!!!!
Mie voin soittaa sulle sellaisen 8h pikapuhelun niin et pääse ite soittelemaan kenellekkäänNiin ja sitten se teidän illan tehtävä...teidä pitää pitää mut kiireisenä etten sorru lähellekkään puhelinta tänään! Kuka haluaa olla virallinen vartija:attn:
Sie sen sanoit. Oon antanu palautetta, mutta aina tullee vaan väärin. Viddu!mulla palaa kans ton kans käämi vähän väliä, käsittämättömän byrokraattinen ja inhottava lafka
Hmm... ei meillä. Meillä muksut siivoo omat huoneensa ja josseivat siivoo, nii sitte ei tarvi niitä roippeitakaa sielä. Näi se vaa on.Kodin siivoaminen kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
8 tunnissa ehtii vaikka ja mitäMie voin soittaa sulle sellaisen 8h pikapuhelun niin et pääse ite soittelemaan kenellekkään
HienoaJa toinen mokoma kiva priva. Täällä villiintyy miehet ja naiset.
Ja monesti..8 tunnissa ehtii vaikka ja mitä
Mulla ei ollu mitään kivaa privaa odottamassaHello :kiss:
Olipa kiva priva odottamassa mua.