The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mää en viitti edes lukia noita kun pahotan vaan mieleni. Sillon kun pikkupuolikas oli 2-3kk ikäinen, niin erehdyksissäni avasin uutisen joka oli otsikoitu että "kuukauden ikäinen poikavauva taistelee hengestään" ja siinä kerrottiin että briteissä oli 42-vuotias mies raiskannu kuukauden ikäsen vauvan :x Siinä pääsi itku, ja vielä kun suht saman ikänen lapsi itellä niin teki ihan helvetin pahaa :(
Joo no just nää lapsiin kohdistuvat ikävät uutiset saa vieläkin huonomman olon itelle, etenkin jos on samaa ikäluokkaa itellä kotona, eikä niille ikinä toivois tapahtuvan mitään pahaa..ja seuraavaks eläimet. Siis tottakai tommoiset kouluampumiset jne. vakavoittaa ja mietityttää myös mut nää lapsiuutiset..:'(

mistäköhän :LOL:
:O mä olen liian läpinäkyväinen? Joo, mä aloin siivota mun lankalaatikoita ja koreja ja kun sain levitettyä kaiken olkkarin lattialla totesin, että nyt on niin valtavasti jämäkeriä, että yhdistän ne sellaiseksi noin keriksi...niistä tulikin sitten kaksi jätti kerää ja täällä väännän sukkia kovaa vauhtia. Hassuja näistä ainakin tulee, yhtä mauttomia ja tyylittömiä kuin minä :D

• Tykkää
Reactions: famipala
:O mä olen liian läpinäkyväinen? Joo, mä aloin siivota mun lankalaatikoita ja koreja ja kun sain levitettyä kaiken olkkarin lattialla totesin, että nyt on niin valtavasti jämäkeriä, että yhdistän ne sellaiseksi noin keriksi...niistä tulikin sitten kaksi jätti kerää ja täällä väännän sukkia kovaa vauhtia. Hassuja näistä ainakin tulee, yhtä mauttomia ja tyylittömiä kuin minä :D
ei muutako puikot heilumaan, sillä se lähtee millä on tullutkin

vai miten se oli

:D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27855974:
Mä täällä pidättelen itkua onnesta. Työkkäristä oli soiteltu julkiselle puolelle,kun mua ei suostuta tutkimaan eikä lähetetä erikoislääkärille. Nyt tuli kirje sitten postissa,että mulle on ostopalvelumaksusitoumus Terveystalolle yläkropan hermoratatutkimuksiin. Mä en tajua,mua oikeesti aletaan nyt tutkimaan!!! :D

Varaan nyt samantien sen ajan sinne niin pääsee nopeesti eteenpäin asioissa :D
Tosi hieno juttu =)

kahvikirahvi
Muksuilla mahat pömpillään, pikkupuolikas on poissa pelistä ja mä tässä jalalla tuupin rattaita josko toi lainalapsikin menettäis tajuntansa :D
Ihanan lepposta on ollut, lapset on ihmetelly toisiaan ja ollu kovin kiltisti, mä sain laitettua pyykitkin kaappiin ja koneellisen pyörimään :)

vauvakuume.....

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä