The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ENTRECOTE MAITRE D'HOTEL

Ingrédients pour 4 personnes:
4 entrecôtes, beurre.

Pour la sauce: 60g de beurre, le jus de 3 citrons,
1 bouquet de persil, sel, poivre.

Préparation:

- Malaxer le beurre avec le persil haché.

- Ajouter le jus des citrons, assaisonner.

- Faire fondre le beurre dans une poêle, y placer les entrecôtes.

- Laisser cuire 5 minutes de chaque côté.

- Servir avec la sauce maître d'hôtel et des pommes sautées.
merci beaucoup

kahvikirahvi
Hyi ku pitäis alkaa tiskaamaan, tunnin päästä tulee kaveri tuomaan sitä vauvaa, ja illemmasta tulee sit pikkupuolikkaan kummit vahtimaan puolikasta että mä pääsen töihin ajoissa. Miehenpuolikas lähtee illalla sisarustensa kanssa elokuviin, niin tarvii ajottaa töihinlähtö niin että pääsen hyvissä ajoin poiskin sieltä ja voin luovuttaa auton miehekkeelle.

Hyi ku pitäis alkaa tiskaamaan, tunnin päästä tulee kaveri tuomaan sitä vauvaa, ja illemmasta tulee sit pikkupuolikkaan kummit vahtimaan puolikasta että mä pääsen töihin ajoissa. Miehenpuolikas lähtee illalla sisarustensa kanssa elokuviin, niin tarvii ajottaa töihinlähtö niin että pääsen hyvissä ajoin poiskin sieltä ja voin luovuttaa auton miehekkeelle.
Minäkin juonut jo ajat sitten kahvin ja pitäis alkaa siivoamaan.

Mä täällä pidättelen itkua onnesta. Työkkäristä oli soiteltu julkiselle puolelle,kun mua ei suostuta tutkimaan eikä lähetetä erikoislääkärille. Nyt tuli kirje sitten postissa,että mulle on ostopalvelumaksusitoumus Terveystalolle yläkropan hermoratatutkimuksiin. Mä en tajua,mua oikeesti aletaan nyt tutkimaan!!! :D

Varaan nyt samantien sen ajan sinne niin pääsee nopeesti eteenpäin asioissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27855974:
Mä täällä pidättelen itkua onnesta. Työkkäristä oli soiteltu julkiselle puolelle,kun mua ei suostuta tutkimaan eikä lähetetä erikoislääkärille. Nyt tuli kirje sitten postissa,että mulle on ostopalvelumaksusitoumus Terveystalolle yläkropan hermoratatutkimuksiin. Mä en tajua,mua oikeesti aletaan nyt tutkimaan!!! :D

Varaan nyt samantien sen ajan sinne niin pääsee nopeesti eteenpäin asioissa :D

YEAH!!!

kerrankin joku on osannut hommansa ja tekee niinkuin pitää, ei muutaku ruoto kuntoon ja mkt tienaamaan veroeuroja valtion pohjattomaan säkkiin

kahvikirahvi
En todellakaan tajua, paha mieli tulee kun tämmösiä lukee :(
Mää en viitti edes lukia noita kun pahotan vaan mieleni. Sillon kun pikkupuolikas oli 2-3kk ikäinen, niin erehdyksissäni avasin uutisen joka oli otsikoitu että "kuukauden ikäinen poikavauva taistelee hengestään" ja siinä kerrottiin että briteissä oli 42-vuotias mies raiskannu kuukauden ikäsen vauvan :x Siinä pääsi itku, ja vielä kun suht saman ikänen lapsi itellä niin teki ihan helvetin pahaa :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä