The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Pakko hilpasta tuonne makuuhuoneen puolelle että jaksaa huomenna (mun tuurilla) kuunnella kahden lapsen huutoa :D Onneks miehenpuolikas toi tänään töistä korvatulppia, niin on vamuuden vuoks.

Kauniita unia kaikille, ei saa unohtaa sitä kesällistä sitten!

• Tykkää
Reactions: kepsis ja TrueBlood
Mä huijjasin... Ihmettelen sängyssä omituiselta tuntuvaa jalakaa ja jäin miettimään, ku sain yyveen ja ihan varmasti oon nähny sanasta sanaan sen yyveen aiemminki, mutta en oo saanu sita samaa yyveetä aiemmin. Mikä lie sitte.

IhanaValo
Huomenta!
Hemmetti kun meinasin nukkua pommiin, ja kumma kyllä lapsetkin vaan tuhisivat, ei tietookaan siitä että viiden aikaan ois kukaan pompannu (paitsi mies mut se oli menossa aamuvuoroon) No, kerkes esikoinen silti taksiinsa..onneks.

:hug: pitäskö käyä vähän levähtämässä?
Ei pysty ku on koulu hommat kesken... Tai en oo viel alottanu mut pitäis. :D

KEksin laulunkin mun flunssaan:
Naama turpeana aamuun ankeaan, kuka käski mennä alasti ulkoilemaan anna minulle kaulahuivisi ole minulle panadoli pilleri...

:LOL: Kuume vissiin nousussa kun niin naurattaa...
Eilen sanoin lapsille ku laitoin ruokaa lautaselle että "äiti laittaa nyt moskat tissiin ni saatte syödäksenne" :ashamed: :LOL: Lapset nauro puolisen tuntia :D Tiskiin piti sanoa...

Ei pysty ku on koulu hommat kesken... Tai en oo viel alottanu mut pitäis. :D

KEksin laulunkin mun flunssaan:
Naama turpeana aamuun ankeaan, kuka käski mennä alasti ulkoilemaan anna minulle kaulahuivisi ole minulle panadoli pilleri...

:LOL: Kuume vissiin nousussa kun niin naurattaa...
Eilen sanoin lapsille ku laitoin ruokaa lautaselle että "äiti laittaa nyt moskat tissiin ni saatte syödäksenne" :ashamed: :LOL: Lapset nauro puolisen tuntia :D Tiskiin piti sanoa...
:LOL: otan osaa

• Tykkää
Reactions: Metis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä