No niin, kaikki meniNam nam nam *syö ahnaasti*
KIITOS !
Oispa mullakin vapaa - onneksi sentään lyhennetty päivä!
Hyvä kun kelpasi. Pannukakku on hyvää
Sulla on kuitenkin lauantai vapaa. Tai mistä minä tiedän mutta luulisin
No niin, kaikki meniNam nam nam *syö ahnaasti*
KIITOS !
Oispa mullakin vapaa - onneksi sentään lyhennetty päivä!
tulossa ollaanJoko ruutis lähti nukkumaan? minä nyt ainakin lähen jo sänkyä kohen joten jos se näkyy täällä niin ohjatkaa se oikeelle tielle eli minun viekkuun
Hyvää yötä :hug:Kaikille oikein hyvät yöt!
On poistuttava nukkumaan, että aamulla jaksaa herätä ja mennä töihin.
mennään sitten jo koisimaan*murr murr*tulossa ollaan
Täytyy joskus katsella.Suosittelen! Kävin silloin kun se tuli katsomassa sen oikeen elokuvateatterissa.
En mie löydä sitä kuvaa, mitähän sulle uskaltaisin laittaa kun melkein loput on laivareissun kuvia ja pitkälti K-18Mua pelottaa huominen. Lupasin ottaa kaverin 7kk muksun hoitoon muutamaks tunniks, ei olla kauheen usein tavattu et sikäli aika vieras lapsi, ja kuulemma äitivaihe menossa.
Mutta täytyyhän kaveria auttaa eikä huutoon onneksi kuole
kaveria ei jätetä(pulaan),niinhän se meneeMua pelottaa huominen. Lupasin ottaa kaverin 7kk muksun hoitoon muutamaks tunniks, ei olla kauheen usein tavattu et sikäli aika vieras lapsi, ja kuulemma äitivaihe menossa.
Rauhallista yötä :xmas:Ai niin hyvää yötä kaikille:kiss:
peesikaverille ei jätetä, niinhän se menee
Ehkä ihmettelee vain poikaasiMua pelottaa huominen. Lupasin ottaa kaverin 7kk muksun hoitoon muutamaks tunniks, ei olla kauheen usein tavattu et sikäli aika vieras lapsi, ja kuulemma äitivaihe menossa.
Eikös kk taida kestää mitä vainEn mie löydä sitä kuvaa, mitähän sulle uskaltaisin laittaa kun melkein loput on laivareissun kuvia ja pitkälti K-18
Se ihmetteli jo maanantaina kun käytiin kylässä Ehkä se hämmentyy kaikesta uudesta ja ihmeellisestä ettei tajua huutaa Tosin pikkupuolikkalla on soma uhma alkamassa, niin ehkä en edes kuule vauvan itkua puolikkaan ragekohtauksiltaEhkä ihmettelee vain poikaasi
Juu, iso tyttö olenEikös kk taida kestää mitä vain
Toivotaan että jotakin ihmettelisi eikä huutaisiSe ihmetteli jo maanantaina kun käytiin kylässä Ehkä se hämmentyy kaikesta uudesta ja ihmeellisestä ettei tajua huutaa Tosin pikkupuolikkalla on soma uhma alkamassa, niin ehkä en edes kuule vauvan itkua puolikkaan ragekohtauksilta
jospa se tulis kevääseen mennessä korjattua,Kauankohan kestää että yksi lämpötolppa saadaan kuntoon.
Meni rikki viime viikon torstaina ja perjantaina sitä käytiin heti katsomassa ja korjaamassa. Meni uudestaan rikki ja soitin siitä heti niin sanottiin että sähkömies käy katsomassa.
Ei ole vielä käynyt :headwall:
Tiistaina soitin ja tänään aamulla laitoin sähköpostia.
No, ehkä vielä joku päivä tulee kuntoon.
Niinpä! Eipä sitä silloin enää kauheasti tarvi.jospa se tulis kevääseen mennessä korjattua,
painun taas petiin ennenkuin se tinkuparka aivan jäätyy
öitä :kiss:
Ja mä luin: "mennään sitte jo kosimaan*murmur*" Jep.mennään sitten jo koisimaan*murr murr*
:kiss:Aha. Mua täällä ees kaivattu :snotty:
Mina kaipasin :kiss: En vain sanonut sitä ääneen.Aha. Mua täällä ees kaivattu :snotty: